×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان گفت:جشنواره ملی مطبوعات با موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی دیماه سال جاری در گیلان برگزار می شود.

محسن جعفری - جشنواره ملی مطبوعات دیماه سال جاری در گیلان برگزار می شود - 'dghk

به گزارش «بامردم»، محسن جعفری در سومین نشست کمیته اجرایی جشنواره ملی مطبوعات با موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی در گیلان، با اشاره به برگزاری جشنواره مذکور در استان،اظهار کرد:این جشنواره دیماه سال جاری به میزبانی استان گیلان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مبارزه با مفاسد اقتصادی همواره از جمله تأکیدات و مطالبات اصلی و مهم رهبر انقلاب اسلامی بوده است، افزود:در سال‌های اخیر و پس از صدور فرمان هشت ماده‌ای خطاب به سران قوا این مطالبه به صورت جدی‌تری مطرح شده است .

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان اشاعه و ترویج آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی در مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی از طریق رسانه های مجازی و مکتوب، گسترش فعالیت های مطالبه‌گرانه رسانه‌ای در حوزه سلامت اقتصادی و تقدیر از فعالان حوزه اقتصادی (اقتصاد مقاومتی) رسانه های مجازی و مکتوب را از اهداف برگزاری این جشنواره ملی عنوان کرد.

جعفری چگونگی پیگیری منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی، فرمان هشت ماده‌‌ای امام خامنه‌ای به سران قوا درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی، نقش مسئولان در مبارزه با فساد اقتصادی، بانکداری اسلامی حامی اقتصاد مقاومتی، مطالبه مردمی در مبارزه با پولشویی و فساد اقتصادی، ضرورت مبارزه با ویژه‌خواری و فساد اقتصادی برای تحقق اقتصاد مقاومتی و نقش قانون‌گذاران در مبارزه با فساد اقتصادی را از محورهای جشنواره دانست.

وی با بیان اینکه جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و تحلیلی”مبارزه با مفاسد اقتصادی” در دو بخش مطبوعات و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و تحلیلی برگزار می شود، افزود:در بخش مطبوعات، شرکت کنندگان می توانند آثار خود را در بخش‌های سرمقاله، خبر، گزارش، یاداشت، عکس، مصاحبه و تیتر به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند .

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان، خاطرنشان کرد:در بخش خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و تحلیلی شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را در بخش های خبر، مصاحبه، گزارش، یاداشت، عکس و خبر به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند .

وی گفت:داوری آثار در هر بخش با انتخاب و نظارت سازمان بسیج رسانه کشور و دبیرخانه جشنواره انجام می‌شود .

جعفری با بیان اینکه هر خبرنگار می تواند در هر بخش ۳ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کند، گفت: عکاسان خبری در بخش عکس می توانند حداکثر ۵ اثر خود را به دبیرخانه ارسال نمایند .

وی ادامه داد:این جشنواره توسط سازمان بسیج رسانه و به همت معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، دادگستری کل گیلان، منطقه آزاد انزلی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه پیام نور رشت و شهرداری رشت برگزار می شود.

جعفری در پایان گفت:علاقمندان برای شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را به نشانی دبیرخانه به آدرس گیلان- رشت، ابتدای شهرک امام خمینی(ره)- (حمیدیان)، جنب سپاه قدس گیلان، ساختمان اقشار و متخصصین، طبقه سوم، سازمان بسیج رسانه استان گیلان و یا از طریق پست الکترونیکی basij.resane.gilan@chmail.ir ارسال نمایند.

ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.