جمعه, ۲۴ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 12 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41273 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2368×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سیاست دولت بر این است که امنیت اقتصادی و معشیتی مردم پایدار بماند
    01 مرداد 1396 - 23:00
    شناسه : 69979
    0

    فرماندار لاهیجان گفت: سیاست دولت بر این است که امنیت اقتصادی و معشیتی مردم پایدار بماند تا دیگر مانند گذشته تورم ۴۰% را تجربه نکنندوگامهای توسعه ای که بر میدارد هیچ منافاتی با حمایت اقشار آسیب پذیر ندارد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری لاهیجان به  «بامردم»، مهندس سید محمد احمدی فرماندار این شهرستان در مراسم اهدای […]

    پ
    پ

    فرماندار لاهیجان گفت: سیاست دولت بر این است که امنیت اقتصادی و معشیتی مردم پایدار بماند تا دیگر مانند گذشته تورم ۴۰% را تجربه نکنندوگامهای توسعه ای که بر میدارد هیچ منافاتی با حمایت اقشار آسیب پذیر ندارد.

    45245 - سیاست دولت بر این است که امنیت اقتصادی و معشیتی مردم پایدار بماند - امنیت اقتصادی

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری لاهیجان به  «بامردم»، مهندس سید محمد احمدی فرماندار این شهرستان در مراسم اهدای مسکن مدد جویان عنوان کرد: وظیفه حاکمیت و نظام است که به این قشر از نیاز مندان کمک کند و تا کنون دولت تدبیر و امید گامهای موثری در راستای کمک به نیازمندان جامعه اعم از افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی برداشته شده است، ساخت و تحویل دو مسکن امروز تحویل شده مصداق بارز این امر میتواند باشد.

    وی افزود: سیاست دولت بر این است که امنیت اقتصادی و معشیتی مردم پایدار بماند تا دیگر مانند گذشته تورم ۴۰% را تجربه نکنندوگامهای توسعه ای که بر میدارد هیچ منافاتی با حمایت اقشار آسیب پذیر ندارد.

    وی افزود: رضایت مندی مدد جویان و حجم بالای خدمات اداره بهزیستی شهرستان با توجه به تمامی کمبود ها نشانه بالندگی این سازمان میباشد.

    فرماندار لاهیجان در پایان سخنان خود افزود: گرچه حجم خواسته ها برای کمک به نیازمندان زیاد است ولی بایک برنامه ریزی مدون میتوان مدیریت و تدبیر کرد تا بتوانیم عدالت را رعایت کنیم.

    گفتنی است دو واحد مسکونی مدد جویان که امروز افتتاح شد هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال در برداشته که با مشارکت بهزیستی،تسهیلات بانکی و آورده مدد جویان تامین و پرداخت شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.