پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41445 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • انتشار عکس‌ و فیلم بدون حجاب نامداری | نامداری: روسری یک لحظه از سرم افتاد!
    02 مرداد 1396 - 20:25
    شناسه : 70274
    0

    صبح امروز – دوشنبه – عکس های بی حجاب «آزاده نامداری» مجری صدا وسیما در فضای مجازی منتشر شد. بعضی از این کانال ها مدعی شده بودند که در مقابل او مشروبات الکلی نیز بوده است. آزاده نامداری مجری و بازیگر که همراه همسر و فرزندش در سفر خارج از کشور به سر می‌برد با […]

    پ
    پ

    صبح امروز – دوشنبه – عکس های بی حجاب «آزاده نامداری» مجری صدا وسیما در فضای مجازی منتشر شد. بعضی از این کانال ها مدعی شده بودند که در مقابل او مشروبات الکلی نیز بوده است.

    بدون حجاب آزاده نامداری - انتشار عکس‌ و فیلم بدون حجاب نامداری | نامداری: روسری یک لحظه از سرم افتاد! - آزاده

    آزاده نامداری مجری و بازیگر که همراه همسر و فرزندش در سفر خارج از کشور به سر می‌برد با انتشار عکس‌هایی از سوی افراد ناشناس که او را بدون پوشش سر نشان می‌دهد قطعا با مشکلات زیادی مواجه می‌شود.

    او که طی روزهای گذشته تصاویر زیادی از روزهای سفرش از جمله عکس با پوشش چادرش مقابل مقر سازمان ملل در سوئیس را در اینستاگرام خود منتشر کرده بود حال با یک چالش بزرگ رو به رو است!

    «آزاده نامداری» درباره عکس های بی حجاب از خود در مکانی عمومی در سویس که در فضای مجازی منتشر شده گفت: با محارم در محل سر سبزی بودم و روسری یک لحظه از سرم افتاد! این در حالی است که تصاویر و فیلم منتشر شده نشان می دهد وی در یک مکان عمومی همچون پارک حضور دارد.

    نامداری امروز در مصاحبه با کانال تلگرامی فارس پلاس – مربوط به خبرگزاری فارس – درباره عکس های منتشر شده گفت: «طبیعتا حالم خیلی خوب نیست. من متاسفم برای کسانی که در زندگی خصوصی دیگران جست و جو می کنند. قبلا بعد از این گونه تجسسها اینها را در گوشی بهم می گفتند اما حالا به راحتی آنها را منتشر می کنند و با آبروی افراد بازی می کنند.

    من خیلی روز سختی داشتم و مجبور شدم به بعضی از دوستانم جواب بدهم. من جواب آن هایی را نمی دهم که خیلی زود من را قضاوت کردند. جواب آن ها سکوت است. اما دوستانم که بعد از دیدن تصاویر تعحب کردند و کمی مکث کردند و سوال کردند از من.

    من با محارم خودم در یک جای سرسبز بودم. من یک بچه ۱۰ ماهه دارم فقط این را می گویم و بقیه چیز ها ارزش گفتن ندارد. من نمی دانم کسی که در آن زمانی که روسری من یک لحظه از سرم افتاده در آن جا بوده و دوربین هم داشته و آن عکس ها را گرفته است. چه نیتی داشته است؟

    اما اگر کمی عادل باشیم متوجه می شویم که گناه کسی که این عکس ها را گرفته و منتشر کرده هزاران بار بیشتر است از من است که یک لحظه در حضور محارم روسری از سرم افتاده.»

    شایان ذکر است پس از این مصاحبه، فیلم بدون حجاب وی نیز از سوی افراد ناشناس در فضای مجازی در حال انتشار است.

    آزاده نامداری - انتشار عکس‌ و فیلم بدون حجاب نامداری | نامداری: روسری یک لحظه از سرم افتاد! - آزاده

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “انتشار عکس‌ و فیلم بدون حجاب نامداری | نامداری: روسری یک لحظه از سرم افتاد!”
    1. من فقط متاسفم واسه این خانوم ! چرا ؟ چون خیلی از دخترای این مرزو بوم حجاب ایشون رو سر لوحه خودشون کردن … ایشون بانوی حجاب ایران بود ! یه سوال دارم مارو با حجاب و نخوردن مشروبات سر کار کذاشتن که این خانوم بدون ترسی از خدا انجام داده یا این خانوم بی دین و ریا کاره ؟
      من یه سوال از خانوم نامداری دارم ..چرا تو پارک سوئیس بدون حجابی ولی ایران با حجاب ! به خاطر اجبار در ایران حجاب داری !

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.