شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • حضور پنج تیم فوتبال از گیلان در مسابقات جام حذفی کشور
    03 مرداد 1396 - 12:47
    شناسه : 70518
    0

    پنج تیم فوتبال از استان گیلان در مسابقات حذفی باشگاه های کشور جام آزاد سازی خرمشهر حضور می یابند. به گزارش «بامردم»، رئیس هیئت فوتبال گیلان عصر دوشنبه در مصاحبه با ایرنا گفت: تیم فوتبال سپیدورد رشت که در مسابقات لیگ برتر کشور حضور دارد، یکی از نمایندگان این استان در رقابت های جام حذفی […]

    پ
    پ

    پنج تیم فوتبال از استان گیلان در مسابقات حذفی باشگاه های کشور جام آزاد سازی خرمشهر حضور می یابند.

    - حضور پنج تیم فوتبال از گیلان در مسابقات جام حذفی کشور - تیم های گیلان در جام حذفی

    به گزارش «بامردم»، رئیس هیئت فوتبال گیلان عصر دوشنبه در مصاحبه با ایرنا گفت: تیم فوتبال سپیدورد رشت که در مسابقات لیگ برتر کشور حضور دارد، یکی از نمایندگان این استان در رقابت های جام حذفی است.
    قربانعلی الماسخاله افزود: همچنین تیم فوتبال ملوان بندرانزلی تنها نماینده گیلان در رقابت های لیگ دسته اول کشور نیز، یکی از تیم های حاضر در مسابقات جام حذفی کشور می باشد.
    وی ادامه داد: تیم های فوتبال داماش گیلان و شهرداری فومن که در رقابت های لیگ دسته دوم کشور حضور دارند ،دیگر نمایندگان استان گیلان در مسابقات جام حذفی کشور هستند.
    وی بیان کرد: همچنین تیم فوتبال دخانیات رشت که عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر گیلان را کسب کرده، به عنوان پنجمین نماینده این استان در مسابقات جام حذفی کشور حضور خواهد یافت.
    رئیس هیات فوتبال گیلان خاطرنشان کرد: طی هفته جاری ، قرعه کشی رقابت های فوتبال جام حذفی کشور برگزار می شود و تیم های گیلانی حریفان خود را در این دوره از رقابت ها خواهند شناخت .
    در استان گیلان بیش از 27 هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی فوتبال، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
    ****
    با انجام روز دوم رقابت های بسکتبال قهرمانی نوجوانان پسر منطقه دو کشور، صعود تیم های گیلان و توابع تهران مسجل شد.
    به گزارش خبرنگار ایرنا ، در جریان روز دوم این رقابت ها تیم های بسکتبال نوجوانان گیلان و توابع تهران عصر دوشنبه در رشت ، برابر حریفان خود به برتری رسیدند و با دو پیروزی متوالی ، صعود خود را از این گروه مسجل کردند.
    بر این اساس و در جریان این مسابقات ، تیم های بسکتبال توابع تهران و قزوین رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم بسکتبال نوجوانان توابع تهران موفق شد با نتیجه 57 بر 47 حریف خود را شکست دهد.
    همچنین در دومین بازی این رقابت ها ، تیم های بسکتبال نوجوانان پسر گیلان و البرز به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم گیلان توانست با نتیجه 55 بر 32 برابر حریف خود به برتری دست یابد.
    در جریان این دیدار ، تیم بسکتبال نوجوانان گیلان بر بازی تسلط کاملی داشت و سرانجام موفق شد با 23 امتیاز اختلاف حریف خود را شکست دهد تا به دومین پیروزی متوالی خود در این رقابت دست یابد.
    رقابت های بسکتبال قهرمانی نوجوانان پسر منطقه دو کشور از روز یکشنبه با حضور تیم های گیلان ، توابع تهران ، البرز و قزوین در سالن اختصاصی بسکتبال مجموعه ورزشی شهدای 6 هزار نفره رشت آغاز شد.
    تیم های شرکت کننده در این مسابقات به مدت سه روز، به صورت دوره ای با هم به رقابت می پردازند که با توجه به نتایج کسب شده ، تیم های توابع تهران و گیلان از این گروه صعود کردند.
    امروز در پایان این رقابت ها، تیم های البرز و قزوین به مصاف هم خواهند رفت و تیم های توابع تهران و گیلان برای کسب عنوان نخست این گروه مقابل هم صف آرایی می کنند.
    در رقابت های بسکتبال قهرمانی نوجوانان پسر کشور، 32 تیم حضور دارند که در هشت منطقه با هم به رقابت می پردازند و در نهایت، 16 تیم به مرحله دوم راه می یابند.
    در استان گیلان بیش از سه هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی بسکتبال، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.