چهارشنبه, 19 اردیبهشت 1403 Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41615 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2377×
معاون فرماندار املش خواستار تفکیک زباله های خطرناک شد
  • 3 مرداد 1396 ساعت: 21:28
  • شناسه : 70698
    0

    با حضور حیدری نژاد معاون فرماندار ،بخشداران و شهرداران شهرستان جلسه برنامه ریزی مدیریت پسماند روستایی و شهری تشکیل شد. در این جلسه حیدری نژاد معاون فرماندار بر جلوگیری از اثرات منفی زیست محیطی عدم مدیریت پسماندها تاکید و گفت: برابر دستورالعمل های ابلاغی استان پسماند شهری و روستایی در مرکز شهرستان بعنوان شهرداری معین […]

    پ
    پ

    با حضور حیدری نژاد معاون فرماندار ،بخشداران و شهرداران شهرستان جلسه برنامه ریزی مدیریت پسماند روستایی و شهری تشکیل شد.

    جلسه پسماند املش 2 - معاون فرماندار املش خواستار تفکیک زباله های خطرناک شد -

    در این جلسه حیدری نژاد معاون فرماندار بر جلوگیری از اثرات منفی زیست محیطی عدم مدیریت پسماندها تاکید و گفت: برابر دستورالعمل های ابلاغی استان پسماند شهری و روستایی در مرکز شهرستان بعنوان شهرداری معین مدیریت روستاها و شهرها تا شعاع 40 کیلومتر باید زباله های خود را به محل تعیین شده از طرف شهرداری معین انتقال دهند.

    معاون فرماندار املش با تاکید بر اهمیت رسیدگی به مسائل زیست محیطی، از پسماندسوزی های انجام گرفته و تخلیه زباله و نخاله غیرمجاز در نقاط مختلف شهرستان گلایه کرد و گفت: همه ادارات باید نسبت به حفظ محیط زیست احساس مسئولیت کنند و این کار تنها وظیفه یک اداره نیست.
    حیدری نژاد فرهنگ دوستی با طیبعت را یکی از مهمترین راه های حفظ محیط زیست دانست و افزود: دوستی و احترام به طبیعت از دیرباز در ایرانیان وجود داشته و باید سعی کنیم برای ترویج دوباره این فرهنگ برنامه ریزی کرده و از سنین کودکی افراد جامعه را با اهمیت حفظ منابع طبیعی و راه های حفاظت از محیط زیست آشنا کنیم.
    معاون فرماندار املش نیز اداره حفاظت محیط زیست را به عنوان دبیر کارگروه پسماند دارای وظایف و مسئولیت های مهمی خواند و خواستار اهتمام جدی ادارات به پاسخ دهی به موقع به مکاتبات، پیگیری مصوبات و ارائه گزارش های لازم شد.
    در پایان وی افزود : در آینده مدیریت مدیریت پسماندها به منظور بازیافت زباله ها طی شرکت مشترک شهرداریها و دهیاریها صورت خواهد پذیرفت.

    جلسه پسماند املش 1 - معاون فرماندار املش خواستار تفکیک زباله های خطرناک شد - جلسه پسماند املش 3 - معاون فرماندار املش خواستار تفکیک زباله های خطرناک شد - جلسه پسماند املش 4 - معاون فرماندار املش خواستار تفکیک زباله های خطرناک شد -

    جلسه پسماند املش 5 - معاون فرماندار املش خواستار تفکیک زباله های خطرناک شد -

    حیدری نژاد

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.