×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

افشین قنبری یکی از نامزدهای مدیریت بر شهرداری رانکوه با انتشار دلنوشته ای از  عدم اجازه دفاع از رزومه، سابقه و اهدافش توسط منتخبین شورای پنجم این شهر خبر داد.

به گزارش «بامردم»، در متن این یادداشت آمده است:

مردم شریف و آگاه شهر رانکوه
با اهدای بهترین ها برای مردم
جامعه ای که مدیریت و اداره اش بر اساس مشورت و مشارکت مردمی باشد هرگز دچار رکود و عقب ماندگی نخواهد بود و دایم در حال حرکت و پیشرفت خواهد بود، زیرا همیشه عقل و خرد جمعی بر عقلانیت فردی موثرتر و مهمتر است.

موانع و کمبودهای فراوانی در شهرمان وجود دارد که اکثر مردم از آن مشکلات رنج میبرند تنها در راه وحدت، هماهنگی و دست در دست هم دادن قابل حل است.
برحسب علاقه ی خود به مردم ، آرزوی آبادانی رانکوه ، خواست تعدادی از مردم عزیز و شورای منتخب با تکیه بر اینکه حقیر تجربه فنی مهندسی و مدیریت در پروژه های تکنیکال و اتوماسیون در صنعت خودرو ، معادن مس و ذوب آهن ، نفت و گاز و غیره را داشته ام ، خود را نامزد مدیریت شهرداری رانکوه نمودم.

حال میخواستم از همه منتخبین شورا که به حقیر لطف داشته اند و حتی اجازه دفاع از رزومه، سابقه و اهدافم را به اینجانب نداده اند تشکر نمایم و از لطف و محبت همه حامیان و مردم عزیز قدردانی می کنم. تعهد انسانی و تعصب رانکوهی اینجانب این است که در هر صورتی از انتخاب یک شهردار بومی و بدون دخالت و نفوذ خواص توسط شورا حمایت و مانند سالهای قبل هر قدمی که بتوانم و از من ساخته است برای شهرم، مردمم و خاکم بر خواهم داشت.
انشالله که در آینده شاهد پیشرفت شهرمان مطابق شأن و شخصیت مردمش باشیم مردمی که افتخارات زیادی در همه ی زمینه ها دانش، مدیریت ،جنگ ، شهادت، غیرت و دین داری داشته اند و باز هم خواهند داشت.
در پایان از اساتید، بزرگان، دوستان و تمامی عزیزانی که در این مدت به هر عنوان حامی و پشتیبان اینجانب بودند تشکر کرده و خواهش دارم همه دست در دست هم به فکر آبادانی شهرمان رانکوه باشیم و منافع شخصی را بر منافع مردم گران تر نشماریم و اجازه بدهیم که در نهایت آرامش و همراهی معنوی شهرداری مردمی ، مدیر ، مدبر از دید و نظر شورای منتخب معرفی شود.
ارادتمند مردم شریف رانکوه
افشین قنبری

  1. اکرم

    داداش گلم تو تاج سری مهم نیست همیشه میگن از ماست که برماست

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.