×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

سعید حسنی پور: آقای رفیعی حکایت شما حکایت همان سفر نامه نویس بی تجربه ای است که از حاشیه شهری آباد رد شد و عده ای نابینا را دید و بی آنکه به شهر ورود کند این چنین نوشت: ” از شهری گذشتم که جملگی ساکنین آن کور و عاجز بودند!!!!”

بامردم: در پی واکنشهای جناح ها و گروههای مختلف استان گیلان نسبت به اظهارات در خور تامل حجت الاسلام ناصر رفیعی در مورد وضعیت حجاب در گیلان و مقایسه آن با اروپا، سعید حسنی پور قهرمان جهان و عضو سابق تیم های ملی کاراته کشور نیز نسبت به این اظهارات واکنش نشان داد.حسنی پور
حسنی پور با اشاره به سابقه درخشان فرهنگی و مذهبی مردم گیلان در طول اعصار تاریخ اظهار کرد: در استانی زندگی می کنم که یکتا پرستی و دیانت مردم آن از دیرباز زبانزد خاص و عام بوده و فرزندانش در سایه همین فرهنگ دینی موفق به کسب افتخارات بسیاری برای مرزو بوم خود شدند.
این قهرمان ملی کشور در ادامه گفت: نمیدانم آقای رفیعی به گیلان برای چه امری امدند و مهمان چه اشخاصی بودند که این چنین با انتقال اطلاعات غلط و ناصواب ذهن ایشان را مخدوش کرده اند و ایشان به استناد کدامین تحقیق مکفی اقدام به ایراد چنین سخنان نسنجیده ای می کند؟! شخصی چون رفیعی با جایگاهی که دارد باید بسیار بیشتر از افراد عادی در گفتار و رفتار خود تامل کند و قبل از اینکه فعلی را به امتی منتسب کند اول در صدق گفتار راوی آن تحقیق کند.
اری سالهاست در این استان مردان و زنان دوش به دوش هم برای اعتلای استان و کشور خود با حفظ تمامی شعائر اسلامی می کوشند و در تمامی عرصه ها با کمترین امکانات و سرمایه هنوز حرفی برای گفتن دارند. مفتخریم به داشتن بزرگانی چون آیت الله بهجت، آیت الله رودباری، پروفسور سمیعی، کوچک جنگلی و بسیاری دیگر از غیور مردان و غیور زنانی که در طول عمر خود بر اساس شنیده ها و یا نگاهی گذرا در تعطیلات، در مورد مردم و گروهی نظر ندادند.
در پایان آقای رفیعی حکایت شما حکایت همان سفر نامه نویس بی تجربه ای است که از حاشیه شهری آباد رد شد و عده ای نابینا را دید و بی آنکه به شهر ورود کند این چنین نوشت: ” از شهری گذشتم که جملگی ساکنین آن کور و عاجز بودند!!!!”
گیل خبر

انتهای خبر/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.