چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • كلاهبردار ميلياردی تلگرام در لاهیجان دستگير شد
    04 مرداد 1396 - 15:11
    شناسه : 70827
    0

    فرمانده انتظامي لاهيجان از دستگيري كلاهبردار ميلياردي تلگرام در اين شهرستان خبر داد. به گزارش «بامردم»، سرهنگ “محمود قاسمي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اعلام اين خبر گفت: در پي مراجعه فردي به پليس آگاهي اين شهرستان و ارائه شكايتي در خصوص وقوع كلاهبرداري ميلياردي با استفاده از فضاي تلگرام،موضوع […]

    پ
    پ

    فرمانده انتظامي لاهيجان از دستگيري كلاهبردار ميلياردي تلگرام در اين شهرستان خبر داد.

    سرهنگ محمود قاسمی فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان 1 - كلاهبردار ميلياردی تلگرام در لاهیجان دستگير شد - تلگرام لاهیجان

    به گزارش «بامردم»، سرهنگ “محمود قاسمي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اعلام اين خبر گفت: در پي مراجعه فردي به پليس آگاهي اين شهرستان و ارائه شكايتي در خصوص وقوع كلاهبرداري ميلياردي با استفاده از فضاي تلگرام،موضوع به صورت ويژه در دستور كار قرار گرفت.
    اين مقام انتظامي با بيان اينكه ماموران پليس آگاهي در تحقيقات تكميلي متوجه شدند كه مالباخته در فضاي تلگرام با خانمي ۳۲ ساله آشنا شده بود، تصريح كرد: اين خانم با اسامي جعلي خود را دانشجوي دندانپزشكي معرفي كرده بود.
    وي با اشاره به اينكه در اين رابطه متهم به بهانه هاي مختلف اقدام به اخذ مبالغ هنگفتي از مالباخته كرده است، بيان داشت: با تحقيقات وسيع و پيچيده پليس نهايتا متهم شناسايي و دستگير شد.
    سرهنگ محمود قاسمي با تاكيد بر اينكه متهم در بازرسي فني پليس به كلاهبرداري ۶ ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال از شاكي اعتراف كرده است، خاطرنشان كرد: متهم با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مقام قضايي معرفي شد.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.