شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نفت تیم خطرناک و ناشناسی است | سقف قرارداد بازیکنان ما زیر ۴۰۰ میلیون تومان است
    04 مرداد 1396 - 19:54
    شناسه : 71006
    0

    سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: فردا مقابل تیمی بازی داریم که هم ناشناس هستند و هم خطرناک. به گزارش «بامردم»، علی نظر محمدی در نشست خبری پیش از بازی مقابل نفت تهران گفت: سپیدرود پس از سال ها به لیگ برتر آمده و مطمئن هستم هدف بزرگی دارد البته همه تلاش مان این است […]

    پ
    پ

    سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: فردا مقابل تیمی بازی داریم که هم ناشناس هستند و هم خطرناک.

    نظر محمدی 3 - نفت تیم خطرناک و ناشناسی است | سقف قرارداد بازیکنان ما زیر ۴۰۰ میلیون تومان است - رشت

    به گزارش «بامردم»، علی نظر محمدی در نشست خبری پیش از بازی مقابل نفت تهران گفت: سپیدرود پس از سال ها به لیگ برتر آمده و مطمئن هستم هدف بزرگی دارد البته همه تلاش مان این است که در سال اول در لیگ برتر بمانیم و سپس به اهداف دیگر فکر کنیم اما مهم این است که ما از بازیکنان غیر بومی سود می بریم و فقط چند بازیکن غیر بومی را جذب کردیم البته می دانیم مقابل نفت که قهرمانی جام حذفی است کار خیلی سختی داریم زیرا آنها ناشناس وخطرناک هستند.
    وی افزود: با همه قوا مقابل نفت تهران حاضر می شویم و فقط گرفتن سه امتیاز به تهران آمده ایم و امیدواریم بازی خوبی را انجام دهیم.
    وی درباره مشکلات مالی سپیدرود رشت گفت: تیم ما از هیچ ارگان دولتی بودجه نمی گیرد و طبیعی است یک تیم خصوصی مشکلات مالی داشته باشد، سپید رود تیم بار ریشه در استان گیلان است و ۵۰ سال است که اسمش تغییرنکرده است و ما امیدواریم که در لیگ برتر نماینده شایسته ای برای گیلانی ها باشیم.
    نظر محمدی افزود: سقف قرارداد بازیکنان ما زیر ۴۰۰ میلیون تومان است اما به دلیل اینکه می دانیم لیگ برتر چه حساسیت های دارد۶ هفته قبل از آغاز مسابقات تمریناتمان را شروع کردیم و در مجموع ۶ بازی تدارکاتی را پشت سر گذاشتیم و مطمئنم با گذشت پنج هفته از رقابت های لیگ تیم ما به بهترین شرایط خود دست پیدا خواهد کرد.
    وی در پاسخ به سوال خبرنگار، مبنی بر اینکه شعار تیمی شما چیست؟ گفت: شعار من همیشه رعایت صداقت و عدالت در انتخاب ترکیب تیم است و شعار تیمی ما اتحاد و هم دلی برای رسیدن به موفقیت می باشد.
    خبرگزاری صداوسیما

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.