×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

بامردم: ساعاتی بعد از اولین بیانیه جعفرزاده، نماینده مردم رشت نسبت به اظهارات دکتر رفیعی بود که برخی از افراد و رسانه ها بر علیه آن موضع گرفته و سعی در سیاسی و جناحی کردن آن داشتند برخی از این موضع گیری‌ها چنان تند بود که گویی از دیدگاه این رسانه ها تمام مشکلات جامعه مسئولیتش بر عهده یک نماینده مجلس است!

حال نماینده مردم رشت در دومین بیانیه خود در پاسخ به این افراد به صراحت گفت: کسانی که غیرتی برای دفاع از مردم این استان ندارند که هزینه کنند حداقل مهر سکوت برلب بزنند تا رسوای هفت عالم نشوند.

photo_2016-06-11_08-59-58

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بعد از افطار روز جمعه از دفتر اقای دکتر لاریجانی تماس گرفتند و شماره ای دادند و تقاضا نمودند بنده با اقای دکتر لاریجانی ریاست محترم مجلس تماس حاصل نمایم

بنده هم اجابت نموده و با ایشان (دکترلاریجانی) تماس گرفتم حضرت ایشان جویای وضعیت گیلان و بطور اخص شهرستان رشت شدند و در رابطه با عکس العمل مردم از صحبت های اقای رفیعی جویا شدند بنده هم ناراحتی مردم غیرتمند و ولایت مدار گیلان و رشت و فرزندان دیار میرزا را از صحبت های سخیف آقای رفیعی بعرض رساندم خلاصه فرمایش دکتر لاریجانی این بود که : اقای رفیعی با ریاست مجلس تماس داشته و صحبت های توهین امیزش را توجیه نموده و عنوان داشتند که مورد خطابشان مسافران بوده اند نه مردم ! و روز جمعه مصاحبه ای داشته اند و شنبه رسما عذر خواهی خواهند نمود و اقای لاریجانی هم تقاضا داشتند بنده بعنوان نماینده شهرستان مردم را دعوت به ارامش نمایم که ذکر چند نکته حائز اهمیت است !! (البته چکیده این مطالب به استحضار ایشان رسید )

– به اندازه کافی در سنوات گذشته به مردم باشرف و غیرتمند گیلان جفا شده است بنابراین اگر در اسرع وقت اقای رفیعی عذر خواهی رسمی نکند مردم گیلان مجاز خواهند بود از حیثیت خود دفاع نمایند و تجمع و ابراز انزجار حداقل کار است و مسئولین نمی بایست مانع این کار شوند نحوه عذر خواهی هم حداقل می بایست از طریق رسانه ملی باشد نه اینکه به بنده یا همکاران تلفن بزند و سر و ته داستان را بهم بیاورد و در دل بما بخندد !! ضمن اینکه ایشان به ملت غیور گیلان و خطه شمال توهین نموده نه به شخص بنده ، و اینجانب و امثالهم مجاز به عفو و گذشت نیستیم !!

– حتی در صورت عذر خواهی از صداوسیما درخواست میگردد جهت آلام بخشیدن به زخم وارده به غیرت گیلانی ها و مردم خطه شمال در برنامه های ملی سیما از ایشان حداقل تا مدتی دعوت نگردد و استفاده نشود

– مسئولین استانهای گیلان و مازندران از ورود این روحانی خاطی به این استانهای شمالی تا مدتی جلوگیری نموده و ممانعت بعمل اورند

– متاسفانه تاجران فتنه وطن فروش که نمک گیلانی ها را خورده ولی نمکدان می شکنند این موضوع اجتماعی را سیاسی جلوه داده و ان شیخ اخراجی دانشگاه و ان مداح اخراجی که در حال ساخت و تکمیل سریال اخراجی ها نقش اول را در حال ایفا هستند و ظاهرا در ایجاد ذهنیت برای ان روحانی خاطی بی اثر نبوده اند گیلان مظلوم را هدف گرفته و سعی در گُم کردن موضوع و سیاسی جلوه دادن ان دارند که البته بموقع و شاید بزودی پاسخ لازمه را دریافت خواهند نمود و این اتفاق یک موضوع اجتماعی است و هیچ رویکرد سیاسی ندارد و نمیدانم چرا همیشه سعی دارند با مطالبات بحق و منطقی مردم مخالفت نمایند و برخلاف اب شنا نمایند!! و اصلا این موضوع چه ارتباطی با برجام و فتنه و اصول گرا و اصلاح طلب دارد ؟

– بعضی از اقایان وطن فروش به دفاع از سخنان ان شیخ خاطی به پا خواسته و سینه ها چاک کرده اند و اگر اوضاع در خطه شمال اینقدر خراب است لطفا پاسخ دهند هشت هزار شهید گیلان و قریب به بالغ بر بیست و پنج هزار شهید خطه شمال کشور چگونه و در دامن چه زنانی پرورش یافته اند ؟ آیا غیر از ان است که همین شیر زنان زینب صفت توانستند شیرمردانی تربیت نمایند که در هشت سال دفاع مقدس با فاصله یکهزار و پانصد کیلومتری و بدون اینکه در معرض خطر باشند اما تمام ایران را سرای خود دانسته و به مناطق مرزی رفته و از این اب و خاک دفاع کردند و افتخارشان اینستکه بعد از دویست سال حتی یک وحب از خاکشان را به دشمن ندادند اری همین زنانی که تا زانو در گل در مزارع کشت برنج می نمایند همانها این دلیرمردان ولایت مدار را تربیت نموده و بخدا قسم مستحق تحقیر و توهین و تهمت و افترا نیستند که نیستند !!

– اگر ادعا دارید اوضاع گیلان خراب است که نیست و اگر هست اولین مقصرش شماها هستید که فقط حرف زدید و عمل نداشتید لطفا بفرمایید چرا هفت هزار گشت نامحسوس در تهران بکار گرفته اید ؟ و چرا در تمامی شهرها گشت ارشاد دارید ؟ و چرا چشمتان را بر همه جا بسته اید ؟ و از نجابت ما گیلانی ها سوء استفاده می کنید و هر زمان تهمتی را به ما روا می دارید ؟

– ایا غیر از ان استکه ما گیلانی ها در حفظ نظام و ارزشها و دفاع از ولایت و این اب و خاک بیشترین هزینه را داده و کمترین بهره را برده ایم و میدانید از لحاظ رتبه شهدا بدون احتساب نسبت جمعیتی گیلان رتبه ششم کشوری را دارد که از لحاظ جمعیتی می توانست رتبه شانزدهم کشوری را داشته باشد ایا با این همه ایثار مستحق چنین تهمتی است ؟

– و انچه که موجب تعجب است اینکه عده ای دقل باز که با ارام صحبت کردن سعی بر کلاه گذاشتن بر سر این مردم مظلوم بی دفاع را دارند و از تجارت فتنه سودها برده اند امروز این موضوع اجتماعی را در حال تبدیل به یک موضوع سیاسی دانسته که کور خوانده اند و امیدوام نصیحت مرا بگوش بگیرند و حال که غیرتی برای دفاع از مردم این استان ندارند که هزینه کنند حداقل مهر سکوت برلب بزنند تا رسوای هفت عالم نشوند امیدوارم که حداقل این نصیحت بنده را گوش بدهند و از طرفی امید دارم اقای رفیعی به قول داده شده عمل نمایند در غیر اینصورت گفتیم و خواهیم گفت : اقای رفیعی هزینه سنگین پرداخت خواهد کرد اصلا یک تهدید نبوده و نیست  بلکه واقعیتی است که در صورت وقوع رقم هزینه برای ایشان و هم پالکی هایشان بسیار بالا خواهد بود

– در حال جمع بندی مطالبم بود که خبر شهادت یک عزیز دیگر مدافع حرم گیلانی رسید ( از شهر مذهبی آستانه اشرفیه ) واقعا باید اقایان نگاهشان را به قهرمانان گیل و دیلم و فرزندان میرزا عوض کنند و اینکه در یادداشت قبلی ام دعوت به استغفار کردم خدا گواه است اگاهانه و برادرانه و خیرخواهانه بوده است چون حداقل ظلمی که اقای رفیعی مرتکب شد ظلم به همین شهدا بود!

– در پایان به همه این اقایان عرض میکنم که ما خودمان شهرمان و استانمان را بهتر از همه ان اقایان اداره میکنیم و نیاز به وکیل و وسیع نداریم و اقایان امر بمعروف و نهی از منکر شهر و دیار خودشان باشند والسلام

– جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی (دوره نهم و دهم )

  1. شهر من رشت........

    ما مردم گیلان هیچ وقت اقای رفیعی را نمی توانیم ببخشیم و در ضمن از اقای جعفرزاده نماینده غیرتی و فعال استان گیلان خواهش میکنیم که هر چه سریعتر از راه قانونی به این موضوع رسیدگی کنند وگرنه خود مردم مومن و مذهبی رشت دست به کار خواهند شد./
    جمعی از مردم مومن و مذهبی شهرستان رشت./

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.