شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آتش گرفتن خودروی صفر کیلومتر زوتی در مسیر امام زاده هاشم!
    05 مرداد 1396 - 13:01
    شناسه : 71042
    0

    یک خودروی صفر کیلومتر شرکت سایپا در مسیر امام زاده هاشم آتش گرفت. اختصاصی «بامردم»،  در کمال تعجب گفته می شود این خودرو صفر کیلومتر آریو که با نام های زوتی و Z300 نیز شناخته می شود و قیمتی حدود 56 میلیون تومان دارد بدون هیچ دلیلی مشخصی آتش گرفته است! نکته قابل اشاره در […]

    پ
    پ

    یک خودروی صفر کیلومتر شرکت سایپا در مسیر امام زاده هاشم آتش گرفت.

    گرفتن خودرو صفر کیلومتر سایپا در توتکابن - آتش گرفتن خودروی صفر کیلومتر زوتی در مسیر امام زاده هاشم! - آتش

    اختصاصی «بامردم»،  در کمال تعجب گفته می شود این خودرو صفر کیلومتر آریو که با نام های زوتی و Z300 نیز شناخته می شود و قیمتی حدود 56 میلیون تومان دارد بدون هیچ دلیلی مشخصی آتش گرفته است!

    نکته قابل اشاره در این حادثه، تلاش حاضران در صحنه برای خاموش کردن خودرو می باشد، به طوری که گفته می شود هیچ فرد دوربین به دستی در محل دیده نشده و تنها عکس حادثه نیز توسط  آقای علیزاده کارگزار روابط عمومی و فعال رسانه ای استان، گرفته شده است.

    این فعال رسانه ای، وقتی با صحنه کمک خودجوش مردم مواجه شد، تنها همین عکس را ثبت و برای احترام به حاضرین از گرفتن عکس بیشتر در صحنه ای که هیچ فرد موبایل به دستی دیده نمی شد، اجتناب کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.