سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41323 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2368×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تعارف را کنار بگذاریم؛ دوستان پاسخ دهند در ۴ سالی که گذشت برای جوانان چه کردند!؟ | حتی به مشاوران جوان دستگاه های اجرایی گیلان هم میدان داده نمی شود تا کسب تجربه کنند
    05 مرداد 1396 - 13:31
    شناسه : 71084
    0

    بحث مربوط به جوانان همانطور که از ابتدای انقلاب مطرح بوده در حد شعار خلاصه نشده، و حقیقت امر اینست که پیروزی انقلاب اسلامی ما مدیون فداکاری های همین جوانان است.   به گزارش «بامردم»، اسحاق راستی در گفت و گویی با تابناک اظهار کرد: متاسفانه در سطح ملی به موضوع جوانان و حل مسائل […]

    پ
    پ

    بحث مربوط به جوانان همانطور که از ابتدای انقلاب مطرح بوده در حد شعار خلاصه نشده، و حقیقت امر اینست که پیروزی انقلاب اسلامی ما مدیون فداکاری های همین جوانان است.

     اسحاق راستی - تعارف را کنار بگذاریم؛ دوستان پاسخ دهند در 4 سالی که گذشت برای جوانان چه کردند!؟ | حتی به مشاوران جوان دستگاه های اجرایی گیلان هم میدان داده نمی شود تا کسب تجربه کنند -
    به گزارش «بامردم»، اسحاق راستی در گفت و گویی با تابناک اظهار کرد: متاسفانه در سطح ملی به موضوع جوانان و حل مسائل مربوط به آنان پرداخته نشده و این انتقادی است که باید از دولتی که حامی آن هستیم داشته باشیم.
    رییس ستاد انتخابات دکتر روحانی در شهرستان رشت تصریح کرد: تعارف را کنار بگذاریم ؛دوستان پاسخ دهند در ۴ سالی که گذشت برای جوانان چه کردند ؛ برای بانوان چه کرده اند؟ ؛ حمایت از دولت روحانی به معنای چشم پوشی به روی حقایق نیست.
    وی افزود: متاسفانه به وعده هایی که در حوزه جوانان و هم در امور بانوان در سطح کشور داده شده بود چندان توجه نشد و تنها در روز جوان و روز مربوط به بانوان شعارهایی دادیم که انتظار است در دولت جدید آقای روحانی به این امور توجه ویژه ای شود.
    راستی گفت: تا کی فقط حرف بزنیم و بگوییم کشور به دست جوانان سپرده خواهد شد و  باید تجربه کسب کنند ؛ درحالی که خبر دارم حتی به مشاوران جوان دستگاه های اجرایی استان هم میدان داده نمی شود تا کسب تجربه کنند.

    دبیر مجمع نیروهای خط امام گیلان ادامه داد: از آقای روحانی می خواهیم که هم در سطح وزرا و هم معاونین به جوانان و بانوان اهمیت جدی دهد و از آنان استفاده کند و سن بالای دولت دوازدهم را پایین آورد.

    قائم مقام شورای اصلاح طلبان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: تا چه حد توانستیم از ظرفیت مشاوران جوان استان بهره مند شویم و چه کارکردی داشته اند ؛ آیا مشاور جوان انتخاب کرده ایم که فقط اسم و رسم دهیم یا قرار است از توانایی ها بهره مند شویم ؛ حتی شنیده شده بعضی از بندگان خدا در جاهایی به صورت رایگان مشغول هستند که جای تاسف دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.