جمعه, 14 اردیبهشت 1403 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41540 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2375×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ساعات کار دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و ادارت در گیلان تغییر کرد
    05 مرداد 1396 - 16:24
    شناسه : 71214
    0

    بر اساس دستور استاندار گیلان به‌منظور مدیریت در مصرف برق ساعات کار دستگاه‌های اجرایی ، سازمان‌ها و ادارات استان در هفته آینده یک ساعت زودتر آغاز خواهد شد . به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان دکتر محمدعلی نجفی در بخشنامه‌ای به‌تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی و روسای سازمان‌ها و ادارات استان به‌منظور مدیرت در مصرف برق […]

    پ
    پ

    بر اساس دستور استاندار گیلان به‌منظور مدیریت در مصرف برق ساعات کار دستگاه‌های اجرایی ، سازمان‌ها و ادارات استان در هفته آینده یک ساعت زودتر آغاز خواهد شد .

    ساعت کار - ساعات کار دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و ادارت در گیلان تغییر کرد -

    به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان دکتر محمدعلی نجفی در بخشنامه‌ای به‌تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی و روسای سازمان‌ها و ادارات استان به‌منظور مدیرت در مصرف برق ساعات کاری در هفته دوم ماه جاری ( ۹۶/۵/۷ لغایت ۹۶/۵/۱۲) را از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ تعیین کرد .

    متن این بخشنامه به شرح زیر است :

    با توجه به‌پیش بینی سازمان هواشناسی کشور مبنی برافزایش شدید گرمای هوا در کشور در هفته دوم ماه جاری ( ۹۶/۵/۷ لغایت ۹۶/۵/۱۲ ) و به‌منظور استفاده بهینه از انرژی و حفظ پایداری شبکه و جلوگیری از افت ولتاژ و خاموشی‌های احتمالی، ساعت کار ادارات و سازمان‌های استان در بازه زمانی یادشده از ساعت ۰۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ تعیین می‌شود. لازم است استفاده از تجهیزات پرمصرف علی‌الخصوص وسایل سرمایشی در ساعات کاری حتی‌الامکان محدود و نیم ساعت قبل از پایان ساعات کاری، وسایل سرمایشی و بلافاصله بعد از پایان ساعات کاری نیز تجهیزات روشنایی واداری خاموش گردد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.