چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41424 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کشف بیش از 4 کیلو تریاک در املش
    05 مرداد 1396 - 17:03
    شناسه : 71253
    0

    فرمانده انتظامی املش از کشف 4 کیلوگرم تریاک شب گذشته در این شهرستان خبر داد. به گزارش «بامردم»، سرهنگ “احمد وکیل صادقی”در تشریح این خبر گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط افرادی در یک منزل مسکونی، بررسی موضوع در دستورکار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان قرار گرفت. […]

    پ
    پ

    فرمانده انتظامی املش از کشف 4 کیلوگرم تریاک شب گذشته در این شهرستان خبر داد.

    - کشف بیش از 4 کیلو تریاک در املش - املش
    به گزارش «بامردم»، سرهنگ “احمد وکیل صادقی”در تشریح این خبر گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط افرادی در یک منزل مسکونی، بررسی موضوع در دستورکار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان قرار گرفت.
    این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران با تحقیقات نامحسوس پلیسی از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند،افزود: ماموران در بازرسی از این منزل مسکونی 4 کیلوگرم تریاک کشف کردند.
    فرمانده انتظامی شهرستان املش با اعلام اینکه در خصوص این پرونده 4 متهم 46،50،30 و 37 ساله دستگیر شدند، بیان داشت: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر رماحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.