×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رودسر برگزاری جشنواره تابستانی و مسابقه سوارکاری در سواحل چابکسر را بدون هماهنگی و مجوز با هیأت ورزشی مرتبط ذکر کرد.

ورزش - مسابقه سوارکاری رودسر بدون مجوز برگزار شد | چهار نفر از شهروندان در جریان مسابقه مجروح شدند - اسب

به گزارش «بامردم»،رضا مودبی ضمن اعتراض به برگزاری بدون مجوز این جشنواره و مسابقه سوارکاری که منجر به مصدوم شدن چهار نفر از شهروندان شد، اظهار داشت: برگزاری هر مسابقه ای باید براساس مکاتبه با اداره ورزش و جوانان و دریافت مجوز باشد تا طبق قانون، بتوان در برابر هرگونه حادثه و یا اتفاقاتی که برای شهروندان رخ می دهد، پاسخگو بود.
وی افزود: این مسابقه بدون هماهنگی و مجوز برگزار شد و ما به هیات ها اعلام می کنیم که برای کمک به آنها و تامین امنیت و نظم شرکت کنندگان و برگزار کنندگان هر مسابقه یا همایش ورزشی، باید برای صدور مجوز اقدام کنند در غیر این صورت، چنانچه حادثه ای رخ دهد این اداره هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
به گفته مودبی، حفاظت از جان شرکت کنندگان و امنیت مسابقه نیازمند هماهنگی با نهادها و ادارات مربوطه است که باید قبل برگزاری مسابقات، این هماهنگی ها صورت گیرد اما متاسفانه در این مسابقه هیچگونه مجوزی دریافت نشد.
محمدحسن رهبر صحنه سرایی رئیس هیات سوارکاری شهرستان رودسر نیز گفت: جشنواره تابستانی و مسابقه سوارکاری بدون همکاری و مجوز در ساحل آهوان چابکسر رودسر برگزار شد و عصر جمعه گذشته مسابقات کورس اسب دوانی در آن جریان داشت که منجر به مجروح شدن چهار نفر از شهروندان و انتقال آنها به بیمارستان شد.
وی ضمن ابراز تاسف از بوجود آمدن این حادثه اظهار داشت: متاسفانه در این مسابقه شرایط کافی برای میزبانی شرکت کنندگان فراهم نشده است.
رودسر در ۷۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع شده و ۴۰ هیأت ورزشی در رشته های مختلف در این شهرستان فعالیت دارند.
طبق اعلام مرکز فوریت های پزشکی گیلان، در جریان برگزاری مسابقه اسب سواری که عصر جمعه در ساحل آهوان چابکسر از توابع شهرستان رودسر انجام شد، در پایان مسیر مسابقه اسب سواری، به دلیل ورود یک اسب به داخل جمعیت و برخورد با تماشاگران، چهار نفر مصدوم شدند.
سه نفر از مصدومان از سوی اورژانس و یک مصدوم دیگر نیز با همکاری هلال احمر چابکسر به بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر در استان مازندران انتقال یافتند.

ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.