یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41467 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ابهامات اعضای شورا توسط شهردار رفع ابهام شد
    23 خرداد 1395 - 23:49
    شناسه : 7230
    0

    عصر امروز جلسه پرسش از شهردار رودسر در اتاق جلسات شورای شهر برگزار شد که ماحصل آن همبستگی و تعامل بیش از پیش شورا و شهردار این شهر رقم خورد. به گزارش بامردم، عصر امروز جلسه پرسش از شهردار رودسر در خصوص برخی موضوعات که برای شورای شهر ابهاماتی ایجاد کرده بود برگزار شد و […]

    پ
    پ

    photo_2016-06-12_23-43-11

    عصر امروز جلسه پرسش از شهردار رودسر در اتاق جلسات شورای شهر برگزار شد که ماحصل آن همبستگی و تعامل بیش از پیش شورا و شهردار این شهر رقم خورد.

    به گزارش بامردم، عصر امروز جلسه پرسش از شهردار رودسر در خصوص برخی موضوعات که برای شورای شهر ابهاماتی ایجاد کرده بود برگزار شد و مهندس قنبرزاده در مقام پاسخ قرار گرفت و رفع ابهام نمود.
    در پایان جلسه شهردار رودسر از تعامل صمیمانه بیش از پیش بین شهرداری و اعضای محترم شورا خبر داد و گفت: تلاش مجموعه شهرداری برای استفاده از ظرفیت های موجود شهر می باشد تا در ارائه خدمات به مردم فرهیخته رودسر کم نگذارد.

    خداداد قنبرزاده افزود: هدف مجموعه شهرداری و شورای محترم شهر ارائه خدمت صادقانه است و طرح پرسش از شهردار نیز در همین راستا برگزار گردید که توانستیم با توضیحات لازم ابهاماتی که ایجاد شده بود را برطرف نمائیم.

    وی خاطرنشان کرد: با عنایت به رویکرد جدید شهرستانی و با حضور نماینده محبوب و پرتلاش جناب اقای دکتر عباسی امیدواریم آینده بهتر و درخشان تری برای شهر رودسر رقم بخورد.
    رئیس شورای اسلامی شهر رودسر نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای شبانه روزی مهندس قنبرزاده از سعه صدر و تعامل مثال زدنی شهردار با اعضای شورای شهر در تفهیم ابهامات صورت گرفته به نیکی یاد کرد وگفت: نظر به دغدغه مشترک بین شهردار و اعضای شورا یقینا در آینده از تجارب ارزنده مدیریت شهری ایشان بیش از پیش بهره خواهیم برد. وی خاطر نشان کرد در طی دو سال گذشته از عمر شورا وضعیت شهر درابعاد مختلف( بازگشایی معابر سطح شهر ، سامان بخشی ساحل ،توسعه فضاهای ورزشی و …) نسبت به گذشته تغیرات زیادی کرده که با رضایتمندی شهروندان عزیز را همراه داشته است، وی تصریح کرد مهندس قنبرزاده ضمن تبیین برنامه های آتی شهرداری نسبت به اتمام سریع پروژه های در دست اجرا اهتمام لازم را خواهد بخشید.
    وی ابراز امیدواری کرد که با تعاملی که بین مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر رودسر وجود دارد بستر لازم برای پیشبرد اهداف از پیش تعین شده فراهم است و دنبال آن هستیم که رودسر را به جایگاه اصلی خودش در بین شهرهای همتراز برسانیم. / روابط عمومی شهرداری رودسر

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “ابهامات اعضای شورا توسط شهردار رفع ابهام شد”
    1. با تبریک به اعضا محترم شورا هم بابت کنار گذاشتن شهرداری که اصلا مسولیت پذیر نبود و توی عمکردش شعار بود و وعده های توخالی و با پنبه سر می برید و تبریک با انتخاب شایسته شان از یک شهردار توانا و اجرائی و با مدیریت که بتواند مشکلات این شهر فرسوده و خوابیده را از جمله تعین تکلیف پروژه 35 متری باقراباد -چافجیر که ارزوی چندین ساله مردم این مناطق است و با ارزوی توفیق ایشان در وظایف شهروندی ….جعفری

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.