چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41427 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • محمود احمدی‌نژاد تهدید به افشاگری کرد!
    09 مرداد 1396 - 15:15
    شناسه : 72604
    0

    محمود احمدی‌نژاد رئیس دولت‌های نهم و دهم با صدور اطلاعیه‌ای، ادعاهای دادستان دیوان محاسبات را تکذیب کرد. به گزارش «بامردم»، در نامه محمود احمدی‌نژاد که خطاب به ملت ایران نوشته‌شده و در تریبون رسانه‌ای این طیف یعنی «دولت بهار» منتشر شده آمده است: بسم‌الله الرحمن الرحیم «اللّهمّ عجّل لولیّک الفرج والعافیه والنّصر واجعلنا من خیر […]

    پ
    پ

    محمود احمدی‌نژاد رئیس دولت‌های نهم و دهم با صدور اطلاعیه‌ای، ادعاهای دادستان دیوان محاسبات را تکذیب کرد.

    احمدی نژاد - محمود احمدی‌نژاد تهدید به افشاگری کرد! - افشاگری

    به گزارش «بامردم»، در نامه محمود احمدی‌نژاد که خطاب به ملت ایران نوشته‌شده و در تریبون رسانه‌ای این طیف یعنی «دولت بهار» منتشر شده آمده است:

    بسم‌الله الرحمن الرحیم

    «اللّهمّ عجّل لولیّک الفرج والعافیه والنّصر واجعلنا من خیر انصاره و اعوانه والمستشهدین بین یدیه»

    ملت عزیز و بزرگوار ایران

    سلام و درود خدا بر شما و همه مومنان و موحدان و آزادی خواهان و عدالت‌طلبان

    متاسفانه و در شرایطی که کشور با تهدیدات فراوان خارجی و داخلی مواجه است و مردم تحت شدیدترین فشارهای اقتصادی و سیاسی و تبلیغاتی قرار دارند ، باندهای قدرت و ثروت با سوءاستفاده از شرایط به دنبال اجرای سناریویی ناجوانمردانه علیه جمعی از خادمان شما در دولت‌های نهم و دهم هستند.

    پرده اول این سناریو با دستگیری بلا وجه آقای بقایی اجرا شد و پرده دوم در اظهارات غیرقانونی دادستان دیوان محاسبات (اینجا بخوانید) و اتهامات سراسر کذب ایشان رونمایی شد.

    این‌جانب اصرار داشته و دارم که مانند ۱۲ سال گذشته به خاطر مصالح کشور در برابر این رفتارهای ضد اخلاقی و ضد مردمی به سکوت خود ادامه دهم لیکن امروز احساس وظیفه می‌کنم تا پشت پرده این نقشه شوم و این اقدامات زشت را برملا نمایم.

    ضمن تکذیب قاطع این ادعاها ، اعلام می‌دارد که اظهارات این فرد، مصداق مجرمانه اشاعه اکاذیب به‌قصد تشویش اذهان عمومی و رفتار و اقدامات این فرد که به پشتیبانی صاحبان قدرت تکرار می‌شود برخلاف قانون اساسی و مستوجب تعقیب قضایی است.

    اما از آنجا که طی سال‌های اخیر شکایت ما از افترا و اتهام زنندگان تاکنون رسیدگی نشده است، به‌ناچار باید این مسائل را با شما در میان بگذارم. به لطف خداوند و به‌زودی شرح کاملی از اصل ماجرا و توطئه‌های غیراخلاقی طراحی‌شده را با شما در میان خواهم گذاشت.

    از خداوند متعال سلامتی و عزت ملت را تحت عنایات حضرت ولی‌عصر(عج) مسئلت دارم.

    خادم ملت ایران

    محمود احمدی‌نژاد

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.