×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

شهردار لاهیجان گفت: امروزه با توجه به فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، وظیفه رسانه های رسمی سنگین تر و سترگ تر است.

n82616086 71776774 - با وجود شبکه های اجتماعی، وظیفه رسانه های رسمی سنگین تر است -

به گزارش «بامردم»، سعید آگشته روز دوشنبه با همراهی شاهین جهانگیر بلورچیان مشاور رسانه ای شهردار با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز رشت بیان داشت: یکی از نیازهای اصلی جامعه امروز، اطلاع رسانی صحیح است و از این جهت، باید بیش از پیش ، حرفه خبرنگاری را ارج نهاد.
وی ادامه داد: خبرنگاران و اهالی رسانه، اگر وظیفه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را به درستی انجام دهند، به طور قطع، می توانند گام های موثری در جهت اعتلای جامعه و کشور بردارند.
آگشته با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی صحیح، به انتشار اخبار ناصحیح و اطلاعات نادرست از سوی برخی رسانه ها اشاره و اضافه کرد: نگران این رویه ای که در جامعه رخ می دهد، هستم.
وی یکی از مهمترین رویکردهای شهرداری را ایجاد رضایت در مردم دانست و گفت: باید شهری ایجاد کنیم که مردم راضی باشند و لازمه این مهم، شناخت مردم و جلب اعتماد آنها به سیستم مدیریت شهری است.
وی تحقق مولفه های یادشده را با بهره گیری درست و اصولی از اطلاعات دقیق عنوان و خاطرنشان کرد: باید ارتباط اطلاع رسانی صحیح در این زمینه داشته باشیم.
آگشته افزود: در حوزه مدیریت شهری، انقطاع رابطه با مردم ، باعث بروز مشکلاتی می شود که همین مشکلات، زمینه ساز شکل گیری معضلات اجتماعی خواهد بود.
وی بسترسازی اجتماعی را موضوعی دانست که باید مورد توجه باشد و اضافه کرد: اقدامات و کارهای خوبی طی دو سال اخیر در لاهیجان انجام شده که باید آنها را به مردم گفت.
شاهین جهانگیر بلورچیان مشاور رسانه ای شهردار لاهیجان نیز در این نشست، گزارشی از اقدامات زیرساختی انجام شده در این شهر طی افزون بر دو سال گذشته بیان و اظهار کرد: یکی از کارهای خوب و مناسب انجام شده، تدوین طرح های مطالعاتی برای پروژه های شهری است که بسیار، راهگشا بوده است.
امیرحسین کبیری رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان گیلان نیز در ابتدای این نشست، به بیان اهمیت رسانه و رسالت های ایرنا اشاره کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.