شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پرداخت خسارت ناشی از تصادفات رانندگی تا ۷۰ میلیون ریال بدون کروکی پلیس
    10 مرداد 1396 - 11:39
    شناسه : 72688
    0

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به پرداخت خسارت ناشی از تصادفات تا ۷۰ میلیون ریال بدون کروکی پلیس، از رانندگان خواست در تصادفات خسارتی، خودروهای خود را بدون حضور پلیس به حاشیه امن راه، هدایت کنند. به گزارش «بامردم»، سرهنگ محمدرضا محمدی گفت: طبق ماده ۱۸ قانون بیمه در […]

    پ
    پ

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به پرداخت خسارت ناشی از تصادفات تا ۷۰ میلیون ریال بدون کروکی پلیس، از رانندگان خواست در تصادفات خسارتی، خودروهای خود را بدون حضور پلیس به حاشیه امن راه، هدایت کنند.

    - پرداخت خسارت ناشی از تصادفات رانندگی تا ۷۰ میلیون ریال بدون کروکی پلیس - پرداخت

    به گزارش «بامردم»، سرهنگ محمدرضا محمدی گفت: طبق ماده ۱۸ قانون بیمه در صورتی که طرفین تصادف منجر به خسارت، دارای بیمه نامه معتبر شخص ثالث بوده و اختلافی در علت بروز حادثه نداشته و دارای مدارک قانونی رانندگی باشند، نیازی به اخذ گزارش پلیس ندارند.
    وی ادامه داد: در تصادفات خسارتی طرفین می توانند با مراجعه به بیمه ها تا سقف ۷۰ میلیون ریال خسارت وارده را اخذ و شرکت های بیمه گر نیز حتما نسبت به پرداخت خسارت اقدام کنند.
    وی افزود: هرگونه ممانعت از سوی شرکت های بیمه ، تخلف محسوب شده و موارد از طریق سازمان بازرسی قابل پیگیری خواهد بود.
    به گفته رئیس پلیس راهور گیلان ، طبق ماده ۸۹ آیین نامه راهنمایی و رانندگی رانندگان در صورت وقوع تصادف منجر به خسارت به جهت جلوگیری از انسداد معابر و یا وقوع حوادث بعدی، موظفند قبل از حضور کارشناس پلیس نسبت به هدایت وسیله نقلیه تصادفی به حاشیه امن راه اقدام کنند در غیر این صورت توسط پلیس جریمه خواهند شد.
    وی بیان داشت: وقوع هرگونه حادثه بعدی ناشی از کنار نبردن وسایل نقلیه حادثه دیده، می تواند مسئولیت کیفری ناشی از آن حادثه را در پی داشته باشد .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.