شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فرهام زاهد رئیس جدید شعبه گیلان حزب ندای ایرانیان شد
    10 مرداد 1396 - 11:57
    شناسه : 72695
    0

    در جلسه دوشنبه نهم مردادماه شورای شعبه گیلان حزب ندای ایرانیان فرهام زاهد به‌عنوان رئیس جدید این شعبه انتخاب شد. به گزارش «بامردم»  به نقل از  روابط عمومی حزب ندای ایرانیان شعبه گیلان، با اجماع اعضای شورای مرکزی فرهام زاهد به عنوان رییس جدید این حزب در استان انتخاب شد. فرهام زاهد منتخب مردم رشت […]

    پ
    پ

    در جلسه دوشنبه نهم مردادماه شورای شعبه گیلان حزب ندای ایرانیان فرهام زاهد به‌عنوان رئیس جدید این شعبه انتخاب شد.

    زاهد - فرهام زاهد رئیس جدید شعبه گیلان حزب ندای ایرانیان شد - زاهد

    به گزارش «بامردم»  به نقل از  روابط عمومی حزب ندای ایرانیان شعبه گیلان، با اجماع اعضای شورای مرکزی فرهام زاهد به عنوان رییس جدید این حزب در استان انتخاب شد. فرهام زاهد منتخب مردم رشت در شورای اسلامی شهر و از فعالین سیاسی شناخته شده استان گیلان است.

    امین شجاع سخنگوی حزب ندا نیز ضمن تایید این خبر اعلام کرد، جلسه شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان شعبه گیلان عصر امروز دوشنبه ۹ مرداد با حضور اکثریت اعضا برگزار شد و ترکیب جدید هیات رئیسه مشخص شدند.

    در ابتدای این جلسه علیرضا سحرخیز رییس پیشین این حزب در گیلان ، ضمن بیان مختصری از فعالیتهای حزب در زمان مسوولیتش به فراز و نشیب‌های کار تشکیلاتی در استان اشاره و برای هیات رییسه جدید آرزوی موفقیت کرد.
    گفتنی است علیرصا سحرخیز که در سومین کنگره حزب ندای ایرانیان با اکثریت قاطع آرا، عضو هیات داوری و بازرسی حزب در شورای مرکزی انتخاب شده بود، در اولین جلسه رسمی از سمت ریاست شعبه گیلان استعفا کرد.

    به گزارش روابط عمومی حزب ندای ایرانیان شعبه گیلان، امین شجاع نیز با اجماع اعضای شورای مرکزی به عنوان دبیر حزب در استان انتخاب و سهیل سجودی نایب رییس حزب نیز در سمت خود ابقا شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.