پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تأیید نتایج 50 حوزه انتخابیه در شورای نگهبان
    24 اسفند 1394 - 15:20
    شناسه : 731
    0

    سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شورای نگهبان از تأیید نتایج 50 حوزه انتخابیه در این شورا خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بامردم به نقل از  خبرگزاری صدا و سیما؛ سیامک ره پیک در مصاحبه تلفنی با خبر نیمروزی با اشاره به وصول برخی گزارش ها و شکایات از بعضی حوزه های انتخابیه به شورای […]

    پ
    پ

    سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شورای نگهبان از تأیید نتایج 50 حوزه انتخابیه در این شورا خبر داد.


    108791_288

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بامردم به نقل از  خبرگزاری صدا و سیما؛ سیامک ره پیک در مصاحبه تلفنی با خبر نیمروزی با اشاره به وصول برخی گزارش ها و شکایات از بعضی حوزه های انتخابیه به شورای نگهبان افزود: تاکنون بیش از یکصد حوزه انتخابیه مورد بررسی شورای نگهبان قرار گرفته و روند برگزاری انتخابات تأیید شده است.

    وی گفت: البته برای اعلام رسمی باید تشریفات اداری طی شود اما نتایج حدود 50 حوزه انتخابیه که مورد تأیید قرار گرفته است امروز اعلام شد و در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.
    سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شورای نگهبان ابراز امیدواری کرد: نتیجه بررسی سایر حوزه های انتخابیه نیز پس از بررسی نهایی اعلام شود.
    ره پیک با اشاره به اینکه برخی از حوزه های انتخابیه نیاز به بررسی بیشتر و بازرسی داشته است گفت: در برخی از حوزه ها نیز بازشماری محدود صندوق‌ها انجام شد و تا چند روز آینده نتایج نهایی اعلام می شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.