×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اولین جلسه کمیته علمی برای برنامه ریزی علمی کنفرانس گردشگری و معنویت در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.

به گزارش بامردم، دکتر محمد حسین ایمانی خوشخو در ابتدای جلسه به بازبینی اولین کنفرانس گردشگری و معنویت پرداخت و این حرکت را گامی بزرگ برای مطرح شدن معنویت در گردشگری دانست.

ایمانی در ادامه عناوین کنفرانس های مشابه بین المللی که تا به حال این بعد از گردشگری را مورد توجه قرار نداده بودند را عنوان کرد و ضعف نظری گرده‌همایی های برگزار شده در این حیطه را خاطر نشان کرد و افزود: در اولین دوره از کنفرانس ۱۱۵ مقاله مورد تایید قرار گرفت که محورهای فلسفه و مدیریت و اقتصاد بیشترین مقالات را داشتند.

وی اعطای جایزه‌ی جهانی گردشگری معنویت را ابداعی بین المللی برای جلب بیشتر اساتید به این حوزه عنوان نمود و انتخاب پروفسور شارپلی به عنوان استاد برگزیده‌ی اولین کنفرانس گردشگری و معنویت را شروع این حرکت دانست.

به گزارش بامردم، بیانیه ی این کنفرانس نیز به کلیه ی دستگاه های اجرایی ابلاغ گردید که امید است بندهای آن در ادامه مورد توجه جدی قرار گیرد.

در ادامه جلسه اعضای کمیته هر کدام نظرات خود را در مورد نقاط مثبت و نقاط نیازمند توجه مطرح کردند و مقرر شد دومین کنفرانس گردشگری و معنویت در بهمن ماه سال ۹۵ برگزار شود.

photo_2016-06-14_15-52-45

photo_2016-06-14_15-52-50

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.