×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

جسد کودک ساوجی که قربانی کودک آزاری شده بود امروز در تهران به خاک سپرده خواهد شد.

پریا - خاکسپاری پریا کوچولو در تهران | کودک آزار شیطان صفت آشنا بود + عکس - پریا

پیکر پریا، دختربچه پنج ساله ساوجی که چند روز پیش قربانی کودک آزاری شد امروز در تهران به خاک سپرده می شود.
پیش از این هادی ملکی، در تشریح ابعاد کودک آزاری در شهرستان ساوه اظهار کرد: در بامداد روز شنبه هفتم مردادماه مادری کودک خود را که در حالت بیهوشی بسر می‌برد به همراه شخص دیگری به بیمارستان می آورد که این طفل بنا به تشخیص اولیه پزشکان مشکوک به کودک آزاری بوده است و بلافاصله اورژانس اجتماعی، مددکاران بهزیستی و تیم پزشکی به رسیدگی به وضعیت او می‌پردازند.
وی ادامه داد: در بررسی‌های انجام شده توسط اورژانس اجتماعی متوجه می‌شوند که آثار کبودی و صدماتی در جسم کودک مشاهده می‌شود و اقدامات درمانی انجام و پس از آن مراتب به دستگاه قضائی و انتظامی منعکس می‌شود.
ملکی گفت: پس از بررسی‌های تکمیلی توسط دستگاه قضائی و انتظامی، با توجه به اظهارات متناقض مادر کودک در بازجویی قرائنی مبنی بر کودک آزاری بدست می‌آید و نهایتا این طفل فوت و پرونده با موضوع کودک آزاری منتهی به قتل  پیگیری می شود.
رئیس دادگستری ساوه افزود: در این رابطه سه نفر بازداشت هستند که یکی متهم به کودک آزاری است و دو نفر دیگر به دلیل اخفای ادله جرم  و انحراف در تحقیقات پلیس  در بازداشت بسر می‌برند.
وی ادامه داد: دلایل کشف شده حاکی از آن است که کودک آزاری توسط این شخص انجام شده و با تیزهوشی ماموران ادله امحاء شده جرم کشف و مورد بازیابی از طریق بازبینی دوربین‌های مدار بسته و موبایل متهم قرار گرفت و مشخص شد که صدمات، منجر به مرگ مغزی کودک شده است و منتظر نظریه نهایی پزشکی قانونی در خصوص علت تامه فوت هستیم.
ملکی افزود: یک سری قرائن در خصوص آزار جنسی وجود دارد که نیاز به بررسی بیشتر و اعلام نظر قطعی پزشکی قانونی با معاینه دقیق و کالبد شکافی جسد است.
رئیس دادگستری ساوه در پایان گفت: نظریه اولیه پزشکی قانونی اعلام شده است اما نمی توان براساس نظریه اولیه اظهارنظر قطعی کرد ولی تلاش می شود در کمتر از یک هفته با اعلام قطعی نظریه پزشکی قانونی در این خصوص نیز اظهار نظر شود

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.