×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

جوان ۲۸ ساله ای که علیفر را به اشتباه انداخت می گوید سرهنگ در تله اش افتاد!

به گزارش بامردم، امیر دولاب که با تغییر نام آرشیتکت ورزشگاه نیس فرانسه علیفر را به اشتباه انداخت. او نام خود را به جای آرشیتکت ورزشگاه وارد ویکیپدیا کرد تا به ناگهان جنجال ساز شود. او در تازه ترین گفت و گوی خود توضیحات جالبی در این باره داده است:
*بازی ایرلند و لهستان پخش شد، من آن را ندیدم، بلکه برادرم زنگ زد و گفت گزارشگر اسم تو را به عنوان سازنده ورزشگاه معرفی کرد. بعد هم که فیلم آن را دیدم، مشخص شد سرهنگ در تله افتاده است!
*مصاحبه علیفر با سایت‌ها درباره این اتفاق نشان داد که انسان با جنبه‌ای است ولی کار من هم نوعی شوخی آمیخته با اعتراض به صداوسیما در انتخاب گزارشگران ورزشی‌اش بود.
*وقتی گزارشگری به خود اجازه می‌دهد در مسائل فنی فوتبال دخالت کند و مثلا بگوید بهتر از مورینیو مربیگری می‌داند، باید این حق را به من مخاطب هم بدهد که انتظار داشته باشم در کار گزارشگری وی مداخله کنم و او را مورد سنجش قرار دهم.
*از شانس علیفر، ویرایشی که من در نام ورزشگاه «نیس» فرانسه کردم، زمان بیشتری برای بررسی برد و نهایتا بعد از رخ دادن این اتفاقات از ویکی‌پدیا پاک شد.
*دوستانم مرا به شوخ‌طبعی زیاد می‌شناسند و در خصوص سرهنگ هم هدفم فقط شوخی بود و خوشبختانه ایشان هم خیلی باجنبه بود و گفت اگر سوتی وی باعث خنده مردم شده، خوشحال است و از من دلگیر نیست. دیگر برنامه‌ای در این خصوص ندارم و همین یک بار کفایت می‌کند که نظارت بر گزارشگران بیشتر شود.

خبرآنلاین

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.