شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شکست خانگی سپیدرود رشت برابر سیاه جامگان مشهد
    13 مرداد 1396 - 0:52
    شناسه : 73660
    1

    در هفته دوم از رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور ، تیم سپیدرود رشت با نتیجه 2 بر یک مغلوب سیاه جامگان مشهد شد. در این مسابقه که شامگاه پنجشنبه در ورزشگاه شهید عضدی رشت و در حضور حدود پنج هزار تماشاگر برگزار شد، در دقیقه 14 تیم سیاه جامگان مشهد توسط کیوان […]

    پ
    پ

    در هفته دوم از رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور ، تیم سپیدرود رشت با نتیجه 2 بر یک مغلوب سیاه جامگان مشهد شد.

    n3507892 5971114 - شکست خانگی سپیدرود رشت برابر سیاه جامگان مشهد - سپیدرود

    در این مسابقه که شامگاه پنجشنبه در ورزشگاه شهید عضدی رشت و در حضور حدود پنج هزار تماشاگر برگزار شد، در دقیقه 14 تیم سیاه جامگان مشهد توسط کیوان امرایی به گل برتری دست یافت و نیمه اول این بازی به سود تیم میهمان پایان یافت.
    در نیمه دوم نیز باز تیم سیاه جامگان مشهد بود که به گل دست یافت و پیام ملکیان بازیکن این تیم با یک ضربه زیبا توانست دومین گل سیاه جامگان را به ثمر برساند ولی یک دقیقه پس از این گل ، تیم فوتبال سپیدرود رشت صاحب یک ضربه پنالتی شد که سهیل حق شناس کاپیتان این تیم توانست این ضربه را به گل تبدیل کند و در نهایت این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود سیاه جامگان خاتمه یافت.
    قضاوت این دیدار را رضا عادل با کمک های علی اکبر نوری و علی اکبر عظیم پور به عهده داشتند که در جریان این مسابقه ، سیدمحمد میری و میعاد یزدانی از سپیدرود رشت و پیام ملکیان از سیاه جامگان مشهد کارت زرد دریافت کردند.

    ایرنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.