پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41445 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ساخت و ساز غیرمجاز در محور رشت-فومن جمع آوری شد
    26 خرداد 1395 - 14:29
    شناسه : 7369
    0

    اختصاصی/ نیما شفقی رئیس راه و شهرسازی فومن از جمع آوری ساخت و ساز غیرمجاز در محور رشت-فومن خبر داد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری بامردم از فومن،  نیما شفقی رئیس راه و شهرسازی فومن با تاکید بر لزوم حفظ و مراقبت از حریم راهها گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم، ایمنی راه ها را […]

    پ
    پ

    photo_2016-06-15_14-25-54

    اختصاصی/ نیما شفقی رئیس راه و شهرسازی فومن از جمع آوری ساخت و ساز غیرمجاز در محور رشت-فومن خبر داد.

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری بامردم از فومن،  نیما شفقی رئیس راه و شهرسازی فومن با تاکید بر لزوم حفظ و مراقبت از حریم راهها گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم، ایمنی راه ها را به خطر می اندازد وحفظ و نگهداری حریم راه ها از اولویت های اساسی در ارتقای ایمنی راهها محسوب می شود.
    وی افزود : این اداره به منظور جلوگیری از سوانح رانندگی ، افزایش ضریب ایمنی وسامان دهی حریم راه ها اقدام به جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راههای این شهرستان کرده است.
    شفقی گفت : ساخت وسازهای غیر مجاز توسط نماینده حقوقی این اداره شناسایی و پس از اخذ حکم قضایی وهماهنگی نیروی انتظامی بوسیله عوامل راهداری در محور رشت-فومن در منطقه ملاسرا ایجاد شده بود ، قلع وقمع وآثار ناشی از آن جمع آوری گردید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.