شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فاش شدن اطلاعات رسوایی واترگیت توسط بازیگر سینما+عکس
    14 مرداد 1396 - 0:47
    شناسه : 73937
    0

    اولین تصویر از فیلم سینمایی “احساس کردن” با بازی “لیام نیسون” بازیگر مطرح سینمای هالیوود منتشر شد. اولین تصویر از فیلم سینمایی “احساس کردن” با بازی “لیام نیسون” بازیگر مطرح سینمای هالیوود منتشر شد. داستان این فیلم رو به اکران جاسوسی آمریکایی کاملاً واقعی و در مورد یک مامور FBI به نام مارک فلت است. […]

    پ
    پ

    اولین تصویر از فیلم سینمایی “احساس کردن” با بازی “لیام نیسون” بازیگر مطرح سینمای هالیوود منتشر شد.

    کردن - فاش شدن اطلاعات رسوایی واترگیت توسط بازیگر سینما+عکس - اطلاعات

    اولین تصویر از فیلم سینمایی “احساس کردن” با بازی “لیام نیسون” بازیگر مطرح سینمای هالیوود منتشر شد.

    داستان این فیلم رو به اکران جاسوسی آمریکایی کاملاً واقعی و در مورد یک مامور FBI به نام مارک فلت است. روایت اصلی فیلم حول محور ماجرای رسوایی واترگیت است.

    لیام نیسون در نقش مارک فلت، دایان لین در نقش آدری فلت، تونی گلدوین در نقش اد میلر، مایکا مونرو در نقش جوآن فلت، کیت والش در نقش پت میلر و جاش لوکاس در نقش چارلی بیتس در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

    لندسمن خودش فیلمنامه این اثر را براساس واقعه‌ای حقیقی ساخته است. فیلم در مورد یک مامور FBI به نام مارک فلت است و به تعریف داستان حول محور ماجرای رسوایی واترگیت می‌پردازد.
    از جمله اتفاقات و حاشیه‌های مهم این فیلم می‌توان به حضور تام هنکس بازیگر دارنده اسکار و مطرح هالیوود و همچنین “ریدلی اسکات” کارگردان سرشناس جهان در مقام تهیه‌کننده این اثر خبر داد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.