چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آیا می‌دانستید خودرو نماینده لاهیجان متعلق به دولت و استانداری گیلان است؟!
    15 مرداد 1396 - 14:05
    شناسه : 74260
    0

    جالب است بدانید خودرو 405 ای که معمولا دکتر نیکفر نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل از آن برای تردد استفاده می کنند متعلق به استانداری گیلان است! اختصاصی «بامردم» | بسیاری از افراد بر این باور بودند که خودرو مورد استفاده دکتر نیکفر خودرو شخصی وی می باشد، در حالی که بررسی های ما نشان […]

    پ
    پ

    جالب است بدانید خودرو 405 ای که معمولا دکتر نیکفر نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل از آن برای تردد استفاده می کنند متعلق به استانداری گیلان است!

    نماینده لاهیجان - آیا می‌دانستید خودرو نماینده لاهیجان متعلق به دولت و استانداری گیلان است؟! - 405 نیکفر

    اختصاصی «بامردم» | بسیاری از افراد بر این باور بودند که خودرو مورد استفاده دکتر نیکفر خودرو شخصی وی می باشد، در حالی که بررسی های ما نشان می دهد این خودرو که از قضا هم مدل و هم رنگ خودرو شخصی آقای نماینده نیز می باشد متعلق به استانداری گیلان است که با معرفی فرماندار جدید لاهیجان به این فرمانداری سپرده شد بود و سرانجام به خودرو آقای نیکفر و مسولین دفتر وی تبدیل شد!

    اگر توجه کرده باشید، خودرویی که معمولا دکتر نیکفر از آن استفاده می کند دارای پلاک ایران 46 (رشت) است، در حالی که خودرو شخصی دکتر نیکفر شماره پلاک لاهیجان دارد.

    معمولا استفاده از ابزار و امکانات دستگاه ها برای تجهیز دفتر و … نمایندگان عرف و قانونی می باشد، اما استفاده از خودرو متعلق به دولت توسط آقای نماینده در حالی صورت گرفته است که وی بیشتر روزهای هفته را در تهران سپری می کند و مجلس خود دارای سیستم حمل و نقل است و در تمام طول روز اتومبیل‌هایی به همراه راننده در اختیار نمایندگان قرار دارد!

    این روزها از سوی برخی از رسانه ها انتقاداتی در رابطه با استفاده شخصی از خودروهای دولتی منعکس می شود، اما سوال اینجاست که آیا خودرو های دولتی پلاک عمومی شامل این انتقادات نمی شوند؟! کما اینکه نمایندگان محترم بیشتر روزهای سال را در تهران و در مجلس می گذرانند و وضعیت این خودرو ها در زمان عدم حضورشان در شهرستان به درستی مشخص نیست!

    پیشتر نیز برخی از نمایندگان مجلس از اعطای خودرو به نمایندگان توسط مجلس یا پرداخت تسهیلات برای خرید خودرو نمایندگان خبر داده بودند.

    قاسم ساعدی، نماینده مردم سوسنگرد در خصوص برخی خدمات رفاهی مجلس شورای اسلامی در دوره دهم به نمایندگان گفت: به جز مبلغ پرداختی 150 تا 250 میلونی بابت مسکن بنا بر روال گذشته، هر نماینده مجلس، یک خودرو نیز از مجلس تحویل می گیرد که قیمت آن بین 40 تا 50 میلیون تومان متغیر است! همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مبالغی نیز بابت هزینه دفتر جدای از فیش حقوقی دریافت می‌کنند که بنا به گفته باهنر، نایب رئیس مجلس نهم ماهانه بین 3 تا 5 میلیون تومان متغیر است.

    در حالی مجلس این مبالغ را در اختیار نمایندگان قرار می‌دهد که مردمی که با رأی خود آنها را به مجلس فرستادند، از گرفتن یک میلیون تومان آن عاجز هستند. همچنین نمایندگان در حالی بابت خرید اتومبیل از مجلس پول می گیرند که مجلس خود دارای سیستم حمل و نقل است و در تمام طول روز اتومبیل‌هایی به همراه راننده در اختیار نمایندگان قرار دارد.

    ثبت دیدگاه

    4 دیدگاه برای “آیا می‌دانستید خودرو نماینده لاهیجان متعلق به دولت و استانداری گیلان است؟!”
    1. شوخی میکنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟! نهههههههههه

      پاسخ
    2. یعنی افشاگری در این حد؟! چه کردید درود بر شما

      پاسخ
    3. دوستان ایشان 24 ساعت از سو استفاده دولتی ها سخن می گویند حال سو استفاده خودشان را چگونه می خواهند جمع کنند! امیدوارم این خبر صحت نداشته باشد چون آنگاه باید پاسخگوی ذهنیت مردم باشند

      پاسخ
    4. برید خبر سات خزر آنلاین رو بخونید این رو ولش
      بعد اینکه تلفن رو جواد داده وقتی خبرنگار پرسید خبر درسته یا تکذیب میکنید در اقدامی بی سابقه تلفن رو قطع کرده و هرچقدرم تماس میگرفتن دیگه جواب نداده احتمالا باید با مشاورینش اول هماهنگ کنه بعد یه چی بنویسن و بعد جواب بده

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.