شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کشف 2 کیلو تریاک در شهرستان آستانه اشرفیه
    15 مرداد 1396 - 14:44
    شناسه : 74276
    0

    فرمانده انتظامی آستانه از کشف 2 کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد. سرهنگ “منوچهر محبوبی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی وپاکسازی نقاط آلوده، ماموران انتظامی شهرستان حین گشت زنی به یک دستگاه سواری پراید مشکوک شده و دستور توقف […]

    پ
    پ

    فرمانده انتظامی آستانه از کشف 2 کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

    محبوبی - کشف 2 کیلو تریاک در شهرستان آستانه اشرفیه - 2 کیلو تریاک

    سرهنگ “منوچهر محبوبی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی وپاکسازی نقاط آلوده، ماموران انتظامی شهرستان حین گشت زنی به یک دستگاه سواری پراید مشکوک شده و دستور توقف این خودرو را صادر کردند.
    این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از این خودرو،2 کیلو و 940 گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.
    وی با بیان اینکه راننده 46 ساله این خودرو از قاچاقیان سابقه دار مواد مخدر بوده است،خاطرنشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شده است.
    فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه با تاکید بر اینکه برخورد پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر جدی و قاطعانه است، از شهروندان خواست هر گونه مورد مشکوک را از طریق مرکز فوریت های 110 با پلیس در میان بگذارند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.