×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی روز خبرنگار نامیده شده تا بهانه ای شود برای اهل قلم تا یک روز و هفته را به بررسی مشکلات خبرنگاران و رسانه ها بپردازند.

سیدرحمان موسوی - تا کی باید بگوییم اصحاب رسانه مظلوم هستند و برایشان کاری نکنیم!؟ | آیا مدیران رسانه های گیلان ارزش آن را نداشتند که مدیرکل ارشاد در آستانه روز خبرنگار پای حرفشان بنشیند!؟ - ارشاد

سیدرحمان موسوی در گفت و گو با سایت خبری «بامردم» اظهار کرد: متأسفانه روزگاری را سپری می کنیم که از مظلومین و محرومین آنطور که باید ، دفاع نمی شود و متأسفانه بیشتر از قلم برای ترویج تملق گویی ها استفاده می شود که این رویه با منشور وفاداری به قلم و سوگندی که برای حفظ و حراست از حرمت آن تاکید شده است مغایرت دارد.

سرپرست خبرگزاری تابناک تصریح کرد: در روز خبرنگار شاید بتوان اندکی به مسئولان و مدیران اجرایی تلنگری زده شود تا یادی از زحمات خبرنگاران کنند ؛ درحالی که همه میدانند تجلیل و توجه به خبرنگاران نباید تنها به روز خبرنگار معطوف شود.

موسوی گفت: زمانی می‌توانیم از یک خبرنگار انتظار «ن والقلم و ما یسطرون» داشته باشیم که به حداقل نیازهای معیشتی و کاری وی توجه کرده باشیم و این درحالی است که اوج هنر و سخاوت آقایان تنها در روز ۱۷ مرداد خلاصه شده است.

وی افزود: به خاطر دارم معاون حقوقی رییس جمهور و دیگر دولت مردان بارها و بارها این جمله را در ۴ سال گذشته تکرار کردند که دولت یازدهم در یک مظلومیت رسانه ای بی سابقه قرار دارد ؛ اما حتی یک نفر از این دوستان نپرسید که شما برای عبور از این مظلومیت برای اهالی قلم و رسانه چه کرده اید!؟

این فعال رسانه ای اضافه کرد: روزگاری را میگذرانیم که غول های رسانه ای دنیا با استفاده از مدل های جنگ روانی سعی می کنند از ایران کشوری شبیه به کره شمالی به دنیا معرفی کنند که مردم ایران در بدترین شرایط حقوق بشری زندگی میکنند که حکومت تنها به دنبال توسعه صنایع موشکی و ارسال تسلیحات به کشور های اطراف است ؛ اما با این همه هنوز نتوانستیم حداقل ها را برای رسانه هایی که فرماندهی جنگ نرم را برعهده دارند فراهم کنیم که در مقابل حجم تخریب های دشمنان انقلاب اسلامی آنطور که باید ایستادگی کنند.

سرپرست خبرگزاری تابناک در پایان خاطرنشان کرد: اوج مظلومیت خبرنگاران زمانی بهتر حس می‌شود که بدانیم این افراد بیشترین نقش را در کسب شهرت و قدرت برای دیگران دارند اما خود در اوج گمنامی به سر می‌برند ؛ یک نفر بیاید و بگوید که تا کی باید بگوییم اصحاب رسانه مظلوم هستند و برایشان کاری نکنیم!؟ ؛ روی سخنم با دکتر فاضلی ، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد گیلان است ، آیا مدیران رسانه های گیلان ارزش آن را نداشتند که مدیرکل ارشاد در آستانه روز خبرنگار پای حرفشان بنشیند تا مرهمی باشد بر زخم های فراوان این قشر مظلوم!؟

  1. نام خود را وارد كنيد...

    درود بر شما

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.