×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

شهردار آستانه اشرفیه میزان بدهی های شهرداری را تا نیمه مردادماه سالجاری  مبلغ ۶ میلیارد و ۳۴۸میلیون و ۵۵۳هزار ۱۲۴تومان اعلام کرد.

عبدالرضا سلیمانی - تشریح میزان بدهی و درآمد شهرداری آستانه اشرفیه - آستانه

به گزارش «بامردم» به نقل از جلال شرق؛ عبدالرضا سلیمانی با بیان اینکه در زمان ورود خودم به شهرداری میزان بدهی که تحویل گرفتم مبلغ ۵میلیارد و ۹۲۸میلیون و ۸۵۷ هزار ۱۴۹ تومان بوده است گفت: با توجه به حجم کارهای انجام گرفته در طی ۱۷ ماه تصدی خود بر شهرداری این شهرستان فقط ۳۵۰میلیون تومان به بدهی شهرداری نسبت به قبل افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه این میزان بدهی شامل تمام بدهی ثبت شده ، ثبت نشده ، حقوق و دستمزد،  کسورات و پیمانکاری ها   می باشد اظهار کرد : عدم بدهی به سازمان تامین اجتماعی  ، تسویه حساب پرداخت مالیات تا پایان سال ۹۳  ، پرداخت به موقع حقوق و دستمزد  از دیگر اقدامات شهرداری در این مدت بوده است و این در حالی است که بدهی سی ان جی مبلغ ۵۳۰میلیون تومان می باشد.

شهردارآستانه اشرفیه  میزان بدهی ثبت شده از زمان ورود مبلغ ۲۴میلیارد و ۵۲۶ میلیون و ۱۰۵ هزار ۴۰۶ ریال بوده است که در حال حاضر با افزایش ۵%  به مبلغ ۳۷میلیارد و ۲۱۹ میلیون  و ۵۲۰ هزار و ۱۳۹ ریال افزایش داشته است

سلیمانی میزان بدهی های ثبت نشده شهرداری را از ۲۲میلیارد ریال در آغاز تصدی خود با افزایش ۱۷% مبلغ ۲۵ میلیارد و ۸۸۴میلیون و ۹۹۵ هزار و ۵۲۴ ریال نام برد.

شهردار آستانه اشرفیه میزان فاکتور های ثبت نشده  را از ۵میلیارد ریال به مبلغ ۶میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال با افزایش ۲۶%،  کسورات پیمانکاری از ۲ میلیارد و ۴۶۱ میلیون  ریال به ۱۱میلیارد و ۶۸۱ میلیون ریال می باشد که با افزایش ۴۷۳ درصدی مواجه بوده ایم

سلیمانی افزایش بدهی شهرداری را در زمان مدیریت خود  بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال نام برد که با جذب اوراق دولتی برای پوشش بخشی از بدهی های عمرانی به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال  ، میزان بدهی شهرداری را به جز محکومیت های قضایی و پرونده های باز حقوقی ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان  نام برد

شهردار آستانه اشرفیه کل در آمدهای ۱۷ ماهه شهرداری آستانه اشرفیه را ۲۱ میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان نام برد که با جذب ۳ میلیارد تومان از خزانه جمعاً ۲۴میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان بوده که با افزایش ۳۰ درصدی در آمد داشته است.

سلیمانی هم چنین از افزایش ۶۰ درصدی کارهای عمرانی در زمان تصدی خود خبر داد و اظهار کرد : ضمن ارتقای رتبه شهرداری از ۶ به ۷ و اخذ مجوز سازمان آتش نشانی و حمل و نقل بیش از ۸۰ هزار متر مربع آسفالت ، ۲۲ هزار ۵۰۰ متر مربع بتون ریزی و ۱۶ هزار متر جدول گذاری و کانیو انجام شده که این کار در شهرداری آستانه در ادوار گذشته بی سابقه بوده است.

وی درآمد ۴ ماهه سال جاری را ۴۷ میلیارد و ۱۷۶ میلیون و ۷۸۴هزار و ۵۴ ریال نام برد که نسبت به چهار ماهه سال ۹۴ مبلغ  ۲۲میلیارد و ۷۴۷ میلیون و ۶۶۲ هزار و ۶۷۵ ریال افزایش داشته است.

سلیمانی با اشاره به تحقق بودجه سال ۹۵ که مبلغ ۱۴ میلیارد تومان پیش بینی شده بود از ارسال تفریغ بودجه سال ۹۵ در پایان خرداد ماه به شورا خبر داد و گفت : با اینکه می توانستیم پیش بینی بودجه ۲۰ میلیاردی را داشته باشیم  شورای محترم مبلغ ۱۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان را مصوب کرده است که حتماً در شورای پنجم  با تحقق این بخش از در آمدهای بودجه ، متممی برای بودجه سال ۹۶ شهرداری نوشته خواهد شد.

شهردار آستانه اشرفیه از مهند س رحیم حیدری فرماندار استانه اشرفیه ، حجت الاسلام ساجدی امام جمعه ، دکتر محمد حسین قربانی نماینده شهرستان  و جمعی از مسئولین به ویژه رئیس اداره برق و مردم  آستانه اشرفیه که نهایت همکاری را در اجرای پروژه ها با شهرداری داشتند تقدیر و تشکر کرد

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.