پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پذیرای انتقادات هستم | به خبرنگاران نگاه سیاسی ندارم
    17 مرداد 1396 - 1:21
    شناسه : 74903
    0

    فرماندار شهرستان رودبار با بیان اینکه دموکراسی یعنی اینکه خبرنگاران بتوانند آزادانه به بیان نقاط ضعف و قوت بپردازند، افزود: من به خبرنگاران نگاه سیاسی ندارم و پذیرای انتقادات هستم. به گزارش «بامردم»، سیداسماعیل میرغضنفری، فرماندار شهرستان رودبار شامگاه گذشته در مراسم تجلیل از خبرنگاران این شهرستان که با حضور مدیرکل روابط عمومی استانداری گیلان […]

    پ
    پ

    فرماندار شهرستان رودبار با بیان اینکه دموکراسی یعنی اینکه خبرنگاران بتوانند آزادانه به بیان نقاط ضعف و قوت بپردازند، افزود: من به خبرنگاران نگاه سیاسی ندارم و پذیرای انتقادات هستم.

    سیداسماعیل میرغضنفری - پذیرای انتقادات هستم | به خبرنگاران نگاه سیاسی ندارم - nfhv

    به گزارش «بامردم»، سیداسماعیل میرغضنفری، فرماندار شهرستان رودبار شامگاه گذشته در مراسم تجلیل از خبرنگاران این شهرستان که با حضور مدیرکل روابط عمومی استانداری گیلان در تالار افرند شیرکوه برگزار شد، ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد، سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار، اظهار کرد: ۱۷ مردادماه که با حماسه رشادت و شهادت محمود صارمی و دیپلمات‌های ارشد کشورمان متولد شده روز پرمنزلتی برای تکریم راویانی است که با نگاه حقیقت‌طلبی، صداقت و درست‌گویی در جهت مدیریت هرچه بهتر امور به فعالان عرصه‌های مختلف برای خدمت‌رسانی بهتر و موثرتر به مردم بزرگ و شریف کشورمان گام بر می‌دارند.

    وی با بیان اینکه دموکراسی یعنی اینکه خبرنگاران بتوانند آزادانه به بیان نقاط ضعف و قوت بپردازند، افزود: من به خبرنگاران نگاه سیاسی ندارم و پذیرای انتقادات هستم.

    فرماندار شهرستان رودبار ادامه داد: خبرنگار شایسته تکریم و تقدیر است چراکه خبرنگاری شغل بسیار حساس و سختی است.

    میرغضنفری گفت: خبرنگاران می‌توانند بازوی مسئولین باشند که به آنها تحرک دهند و در عین حال که نقد سازنده، کارشناسانه و تحلیل گرانه می‌کنند، باید اقدامات صورت گرفته را هم منعکس کنند.

    در ادامه این مراسم علیرضا انصاری، معاون سیاسی فرمانداری رودبار و همچنین علی پورعلی، معاون عمرانی فرمانداری شهرستان رودبار فرارسیدن روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفتند.

    گفتنی است؛ در پایان این مراسم از خبرنگاران تجلیل شد. همچنین در ادامه از «فاطمه انصاری» فرزند معاون سیاسی فرمانداری رودبار که موفق به کسب رتبه ۱۸ کنکور سراسری در رشته علوم انسانی شده، تجلیل به عمل آمد.

    ایسنا

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.