×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

ضیافت افطاری اعتدالگرایان گیلان (80)

دبیر حزب اعتدال و توسعه گیلان گفت : هنوز خطر پوپولیسم و افراط گرایی از انقلاب دور نشده و اصولگرایان و اصلاح طلبان واقعی هنوز به هم نیاز دارند و باید در کنار هم قرار گیرند تا بتوانیم کیان کشور را حفظ کرده و به سمت توسعه گام برداریم و در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده مبارزه انتخاباتی خوبی را رقم بزنیم

به گزارش بامردم، کیوان محمدی (رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی  و دبیر حزب اعتدال و توسعه تشکیلات گیلان) در ضیافت افطاری اعتدالگرایان استان گیلان در شهرستان لنگرود اظهار داشت : رویکرد حزب اعتدال و توسعه از آغاز فعالیتش اتحاد همه ی نیروها بود و در سال ۷۸ با توجه به تنش سیاسی در کشور وجود داشت این حزب نتوانست آنگونه که باید شناخته شود.

وی با بیان این مطلب که فعالیت حزب اعتدال و توسعه در سال ۸۴ جدی شد، گفت : در آن سال حزب اعتدال و توسعه با معرفی آقای هاشمی رفسنجانی به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری مطرح گردید و علی رغم شکست  حزب در انتخابات همچنان حزب اعتدال و توسعه بر پیام اتحاد و دوستی تاکید داشته است .
محمدی افزود : رویه حزب اعتدال و توسعه جذب حداکثری و دفع حداقلی بود و این رویه را در انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم در پیش گرفت .
وی اضافه کرد  : دولت تدبیر و امید به شایستگی رویه اعتدال را اجرایی و عملیاتی کرده است و این بدین معنی نیست که دولت تدبیر و امید دولت حزب اعتدال و توسعه است .

ضیافت افطاری اعتدالگرایان گیلان (82)
محمدی اظهار کرد : حزب اعتدال و توسعه این افتخار را دارد که در خدمت این دولت باشد و دولت نیز باید از همه جریانات سیاسی به فراخور شرایط روز بهره گیری کند .
وی ادامه داد :امیدوارم که اصلاح طلبان واقعی ،اصولگرایان واقعی و اعتدالیون واقعی در دولت کفه شان سنگین تر شود .
کیوان محمدی اذعان داشت : دولت آقای روحانی مظلوم ترین دولت پس از انقلاب است چون بنا به ملاحظات آنگونه که باید  نتوانسته دیدگاههای خودش را اجرایی کند .
وی تصریح کرد : دکتر روحانی اخیراً نیز اظهار داشتند که از شعارهایی که بیان کرده اند عقب نشینی نخواهند کرد .
دبیر حزب اعتدال و توسعه گیلان در پایان گفت : هنوز خطر پوپولیسم و افراط گرایی از انقلاب دور نشده و اصولگرایان و اصلاح طلبان واقعی هنوز به هم نیاز دارند و باید در کنار هم قرار گیرند تا بتوانیم کیان کشور را حفظ کرده و به سمت توسعه گام برداریم و در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده مبارزه انتخاباتی خوبی را رقم بزنیم .

اعتدال شمال

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.