×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: بیش از ۳۰ واحد صنفی غیرمجاز در سواحل حاجی بکنده، امین آباد و تالش محله پلمب شده است.

سرهنگ رضا محمدزاده - ۳۰ واحد صنفی غیرمجاز در سواحل استان گیلان پلمب شد - استان گیلان

به گزارش «بامردم»، سرهنگ رضا محمدزاده با اشاره به جلسات صورت گرفته با سازمان گردشگری و منطقه آزاد انزلی برای ساماندهی خانه‌مسافرها در استان گیلان اظهار داشت: بیش از ۴ هزار واحد صنفی خانه‌مسافر شناسایی شد و مقدمات صدور پروانه برای آنان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه خانه‌مسافرها به‌دلیل هزینه کمی که برای مسافران دارد مورد استقبال قرار گرفته است و روز به روز بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود بیان داشت: روند شناسایی خانه‌مسافرها توسط مراجع ذی‌ربط روند آرام و غیرقابل قبولی است.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه حدود هزار و ۵۰۰ خانه مسافر در استان گیلان کد سامانه دریافت کردند عنوان داشت: با خانه‌مسافرهایی که قوانین و شئونات اسلامی را رعایت نمی‌کنند برخورد شدید قانونی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته پلیس اماکن عمومی با معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان گفت: افرادی که با در دست داشتن تابلو، مسافران را به خانه‌مسافرهای خود راهنمایی می‌کنند و مجوزهای لازم را ندارند ضمن پلمب واحد صنفی آن‌ها به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

محمدزاده تصریح کرد: مسافران از اماکن دارای مجوز قانونی که تابلوی آن‌ها نصب است و پروانه بهره‌برداری دارند برای اسکان استفاده کنند تا پلیس نظارت بر اماکن عمومی امنیت و آرامش آنان را مورد رصد قرار دهد.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به طرح سالم‌سازی دریا در تابستان امسال ابراز داشت: طرح سالم‌سازی اصناف در سواحل استان گیلان اجرا می‌شود.

محمدزاده با بیان اینکه بسیاری از افراد بومی در فصل‌های بهار و تابستان اقدام به تاسیس دکه‌ها و آلاچیق‌های ساحلی می‌کنند گفت: بیش از ۳۷۵ واحد صنفی ساحلی که به‌صورت دکه و آلاچیق هستند کد شناسه دریافت کرده و ساماندهی شدند.

وی با اشاره به اینکه واحدهای صنفی ساحلی موظف به رعایت تعهدات خود که در ۱۸ بخش تعریف شده است هستند بیان داشت: این واحدها دارای پروانه صنفی در یک دوره ۴ ماهه هستند و پروانه کسب آن‌ها برای فعالیت در تمام طول سال اعتبار ندارد.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان هدف از اجرای طرح سالم‌سازی دریا و اصناف آن را برقراری هرچه بیشتر امنیت برای مردم در سواحل بیان کرد و گفت: اجرای این طرح‌ها در پیشگیری از وقوع جرم و جلوگیری از ناهنجاری‌ها موثر بوده است.

محمدزاده با تاکید برا اینکه با واحدهای صنفی ساحلی که مجوز لازم را ندارند برخورد قانونی صورت می‌گیرد عنوان داشت: امسال بیش از ۳۰ واحد صنفی غیرمجاز در سواحل حاجی بکنده، امین آباد و تالش محله پلمپ شده است.

تسنیم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.