پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بیشتر رسانه های استان با دولت همراهی داشته اند | رسانه های معدودی دنبال ایجاد چالش هستند
    17 مرداد 1396 - 15:41
    شناسه : 75119
    0

    استاندار گیلان با اشاره به ارائه آماری از تعداد رسانه های استان در بخش های مختلف گفت: در موضوعات مربوط به رسانه ها، شاهد شکل گیری گیلان برتر و بهتر هستیم. به گزارش «بامردم»، محمدعلی نجفی روز سه شنبه در نشست تجلیل از خبرنگاران استان در رشت افزود: علاوه بر این بخش، در حال حاضر در […]

    پ
    پ

    استاندار گیلان با اشاره به ارائه آماری از تعداد رسانه های استان در بخش های مختلف گفت: در موضوعات مربوط به رسانه ها، شاهد شکل گیری گیلان برتر و بهتر هستیم.

    1 - بیشتر رسانه های استان با دولت همراهی داشته اند | رسانه های معدودی دنبال ایجاد چالش هستند - استاندار گیلان

    به گزارش «بامردم»، محمدعلی نجفی روز سه شنبه در نشست تجلیل از خبرنگاران استان در رشت افزود: علاوه بر این بخش، در حال حاضر در بسیاری از رده هایی که آخر بودیم، جزو 10 استان برتر هستیم.
    وی اظهار کرد: البته در مباحث خبرنگاری این توان را داریم، اما بایستی این بخش را کیفی و تقویت کنیم که یکی از اینها آموزش است و آمادگی داریم کمک کنیم تا امکانات سخت افزاری آن را فراهیم کنیم.
    نجفی گفت: امروز دنیا شرایطی را طی می کند که افراد و کشورهایی که در بحث رسانه ، خبر ، آگاهی و بینش برتر باشند؛ جایگاه بهتری دارند.
    وی با بیان اینکه همه باید کمک کنیم تا فضای رسانه ای استان تقویت شود ، تصریح کرد: بیشتر افرادی که وارد حرفه خبرنگاری شده اند، در این عرصه توانمند و دارای اندیشه های نو هستند و اگر عشق نباشد ، این شغل را کسی نمی تواند انتخاب کند .
    استاندار گیلان خاطرنشان کرد: اگر علم ، آگاهی، تعهد و وجدان در کار باشد، مشکلات مان کمتر می شود .
    وی با اشاره به نقش خبرنگاران و رسانه های جدید ( شبکه های اجتماعی) یادآور شد: در انتخابات نیز رسانه ها نقش موثری در اطلاع رسانی داشتند و به همین دلیل است که در زمان تحلیف رئیس جمهوری، افزون بر 110 هیات خارجی حضور معنا داری پیدا کردند.
    وی گفت: تمامی این کشورها که در مراسم تحلیف رئیس جمهوری حضور یافته بودند، در سازمان ملل رای دارند.
    استاندار گیلان با بیان اینکه از رعایت اخلاق رسانه ای در استان راضی هستم، گفت: بیشتر رسانه های استان با دولت همراهی داشته اند و شرایط استان را درک می کنند و نقدهای شان نیز در جهت توسعه استان بوده است.
    وی با بیان اینکه این چه تفکریست که فکر کنیم همه باید مثل ما بیندیشند ، تصریح کرد: ما اندیشه های مختلف را برای توسعه استان طلب می کنیم.
    نجفی با بیان اینکه البته رسانه های معدودی هم در استان دنبال ایجاد چالش هستند، گفت: آنها از هر موضوعی برای به چالش کشیدن دولت استفاده می کنند.
    وی با بیان اینکه این نوع کارها توجیهی ندارد ، گفت: ما باید همواره همه چیز را جامع ببینیم و با همراهی اندیشه های مختلف در بحث ها و دغدغه های مشترکی که در استان وجود دارد، در موضوعات توسعه ای استان استفاده کنیم.
    نجفی با اشاره به اینکه از نگاه و جایگاه مدیریت استان بین مردم اطلاع دارم، گفت: خوشبختانه این جایگاه بسیار مطلوب است چرا که مردم ما را درک می کنند و حتی برخی منتقدان می گویند که ما می دانیم مدیران در تلاش هستند ولی امکاناتشان بیش از این نیست تا بتوانند فضای بهتری فراهم کنند.
    هفدهم مردادماه، سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزارشریف افعانستان، به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

    ایرنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.