جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شهرک شیلاتی برای احیای دوباره برند خاویار طلایی ایران در بازار جهانی در تالش راه اندازی می شود + تصاویر
    28 خرداد 1395 - 1:38
    شناسه : 7521
    0

    استاندار گیلان عصر امروز در بازدید از شرکت  پرورش ماهیان خاویاری در قروق تالش گفت : شهرک شیلاتی برای احیای دوباره برند خاویار طلایی ایران  در بازار جهانی در تالش راه اندازی می شود. به گزارش بامردم، دکتر نجفی در این بازدید  با بیان اینکه بهره گیری از ظرفیت دریا و سواحل از اولویتهای ما […]

    پ
    پ

    استاندار گیلان عصر امروز در بازدید از شرکت  پرورش ماهیان خاویاری در قروق تالش گفت : شهرک شیلاتی برای احیای دوباره برند خاویار طلایی ایران  در بازار جهانی در تالش راه اندازی می شود.

    به گزارش بامردم، دکتر نجفی در این بازدید  با بیان اینکه بهره گیری از ظرفیت دریا و سواحل از اولویتهای ما است گفت :یکی از مهم ترین سیاستها در این بخش حمایت از پروش طرح های شیلاتی از جمله ماهی درقفس و پرورش ماهیان خاویاری است که علاوه بر اشتغالزایی برای کشور ارز آوری نیز دارد.

    وی با بیان اینکه شهرستان تالش یکی از بهترین مناطق گیلان برای پرورش ماهیان خاویاری محسوب می شود گفت : شهرک شیلاتی برای احیای دوباره برند خاویار طلایی ایران در بازارهای جهانی و پایگاه صادراتی این محصول ارزشمند در تالش راه اندازی می شود.

    وی گفت : سرمایه گذاران ایرانی مقیم اروپا و آمریکا برای احداث این شهرک به وسعت 40 هکتار  اعلام آمادگی کردند.

    وی با بیان اینکه  ارزش ماهیان خاویار ایران بر کسی پوشیده نیست گفت :زمانی گیلان مرکز طبیعی  تولید بهترین خاویار جهانی به نمایندگی از کشورمان بود اما متاسفانه تولید این محصول با ارزش به شدت کاهش یافته است.

     دکتر نجفی با تاکید براینکه از فرصتهای سرمایه گذاری در پرورش ماهیان خاویاری در مناطق مختلف استان  حمایت می کنیم گفت : آینده سرمایه گذاری در بخش شیلات و ماهیان خاویاری در گیلان با توجه به بازار مصرف مناسب و سیاستهای حمایتی روشن است و از سرمایه گذاران برای حضور در این بخش دعوت می کنیم.

    وی گفت : در همین راستا منابع طبیعی ،شیلات و شرکتهای خدمات رسان حمایت های لازم را خواهند داشت .

    پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان

    برای مشاهده تصاویر در سایز بزرگتر بر روی آن کلیک کنید.

    جهت دانلود هر یک از عکس ها، روی عکس مربوطه کلیک راست کرده و گزینه ی Save image as… را بزنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.