×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

بخشدار بندر کیاشهر گفت: نقد سازنده سبب سازندگی جامعه است و باعث سرعت بخشی به امور و خدمت بهتر می شود، در مقابل اگر نقد تخریبی باشد و یا همراه با مسائل شخصی باشد هم به جامعه آسیب وارد می کند

تجلیل از خبرنگاران کیاشهر - نقد سازنده سبب سازندگی جامعه است | آینده بسیار روشنی را برای بندر کیاشهر رقم خواهیم زد - اختصاصی

اختصاصی «بامردم»، حجت حاجی پور در مراسم تجلیل از خبرنگاران با گرامیداشت این روز و سالروز شهادت شهید صارمی، اظهار داشت: شما خبرنگاران رسالتتان آگاهی بخشی به جامعه است، این حرفه آنقدر قداست دارد که خداوند سبحان در آیه ای در قرآن به ارزش قلم اشاره می فرماید و این اهمیت این حرفه را می رساند.

وی افزود: امروزه خبرنگاران پل ارتباطی بسیار قوی بین مردم و مسئولین به حساب می‌آیند، چرا که مشکلات را لمس کرده و به گوش مسئولین می رسانند، انشالله با بیان واقعیت های جامعه دریچه ای به سوی حقیقت و صداقت بگشایید.

بخشدار کیاشهر با اشاره به برگزاری نشست اخیر خود با مدیران کانال های تلگرامی، تصریح کرد: نقد سازنده سبب سازندگی جامعه است و باعث سرعت بخشی به امور و خدمت بهتر می شود، در مقابل اگر نقد تخریبی باشد و یا همراه با مسائل شخصی باشد هم به جامعه آسیب وارد می کند و هم بهانه دست بدخواهان نظام می دهد.

حاجی پور افزود: تجربه نشان داده است، کشورهایی صدر نشین هستند و حرفی برای گفتن دارند که آزادی اندیشه و آزادی بیان در چهارچوب قانونی را سرلوحه خود قرار داده اند و از فضای رسانه ای بهترین استفاده را کرده و نهایت بهره را در مسیر رشد و توسعه کشور برده اند.

بخشدار کیاشهر با اشاره به خدمات دولت یازدهم برای اصحاب رسانه، خاطرنشان کرد: در دولت یازدهم به مراتب بهتر از گذشته میان دولت و رسانه ها و اصحاب رسانه تعامل و صمیمیت برقرار شد و استمرار این دولت مطمئنا این تعامل را عمیق تر و حرفه ای تر خواهد کرد و اثرگذاری آن را نیز در آینده خواهیم دید.

وی تاکید کرد: به لطف خدا تعامل و همدلی بسیار خوبی که میان  مسئولین و  مردم مهربان و فرهیخته برقرار شده، بهتر از گذشته است، انشالله در راستای عمل به منویات رهبری و سیاست های ابلاغی دولت و همراهی رسانه ها با همت همه مسئولین و همراهی مردم آینده بسیار روشنی را برای بندر کیاشهر رقم خواهیم زد.

حاجی پور افزود: دست به دست هم خواهیم داد و بندر کیاشهر را با توجه به سابقه تاریخی خود به جایگاه حقیقی خود خواهیم رساند و به عنوان یک الگوی توسعه همه جانبه شهری در استان معرفی شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.