×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

فرماندار شهرستان لاهیجان گفت:خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه ها همواره به عنوان ظرفیت برای هر شهرستان محسوب می شوند که مدیران باید برای توسعه و پیشرفت از این توان استفاده کنند.

فرماندار - خبرنگاران ظرفیت هایی برای توسعه هر شهرستان به شمار می روند - خبرنگاران

به گزارش روابط عمومی فرمانداری لاهیجان: سید محمد احمدی عصر سه شنبه در مراسم تکریم از خبرنگاران و فعالان عرصه خبر شهرستان لاهیجان ، افزود:قشر خبرنگار همواره یک ظرفیت و فرصت برای توسعه و پیشرفت هر شهرستانی بشمار می روند و انتقادات مثبت و سازنده آنها را نیز باید یک فرصت تلقی کرد و در جهت اصلاح امور بکار برد.

وی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در ۲۹ اردیبهشت را به عنوان مهمترین رخداد سال جاری یاد کرد و یاد آورشد: در این دوره از انتخابات ۹۱ درصد مردم در شهرستان لاهیجان پای صندوق های رای حضور یافتند و با منطق در انتخابات شرکت کردند و موجب شور انتخاباتی شدند.

وی اظهار داشت: مردم با هدف آمدند و به مشی خاص رای دادند و یک بار دیگر به دولت تدبیر و امید فرصت دادند تا به عنوان دولت دوازدهم مشکلات مردم را پیگیری و رسیدگی کند.

وی تصریح کرد: وظیفه مسوولان رسیدگی به مشکلات مردم است و مدیران باید میدانی باشند و امور مردم را با شفافیت پیگیری نمایند.

وی آرامش و امنیت شهرستان را بسیار مهم دانست و یادآورشد: تمام فعالیت های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در لوای امنیت امکان پذیر است و به هیچ وجه اجازه داده نمی شود که به این امنیت ذره ای خدشه وارد شود.

ایشان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: صحبت‌های معظم له در طول چهار سال موجب آرامش روحی و روانی برای خدمتگزاران بوده است.

وی تصریح کرد: ملاک ما در مسایل قانون است و در برنامه ششم بسیاری از موضوعات پیش بینی شده است که از جمله مسایل فرهنگی جامعه باید بر اساس این برنامه رسیدگی شود تا در این راستا به مشکلات خبرنگاران نیز توجه شود.

 این مراسم با همکاری شهرداری لاهیجان و فرمانداری در سالن شهید کریمی فرمانداری برگزار گردید که علاوه بر خبرنگاران شهرستان تعدادی از خبرنگاران مرکز استان و برخی از شهرستان ها نیز حضور داشتند.

در این مراسم تعدادی از خبرنگاران مشکلات و مسایل مربوط به حوزه کاری خود را مطرح کردند و خبرنگاران استانی نیز خواستار جایگاهی مناسب برای خبرنگاران استانی در شهرستان لاهیجان شدند که در هنگام تهیه خبر و گزارش بتوانند در آن جایگاه مستقر شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.