جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • یک نکته درباره حجاب معاون جدید رئیس جمهور
    19 مرداد 1396 - 17:33
    شناسه : 75486
    0

    محمدرضا زائری نوشت: اگر این خبر درست باشد که خانم دکتر جنیدی به خاطر اقتضای مسؤولیت جدیدشان مجبور شده اند پوشش چادر را انتخاب کنند خیلی باعث تأسف است و نشان می دهد مسؤولان کشور که احتمالا هدف ترویج حجاب اسلامی را دارند متوجه نیستند که این کار نه تنها هدف آنها را محقق نمی […]

    پ
    پ

    محمدرضا زائری نوشت: اگر این خبر درست باشد که خانم دکتر جنیدی به خاطر اقتضای مسؤولیت جدیدشان مجبور شده اند پوشش چادر را انتخاب کنند خیلی باعث تأسف است و نشان می دهد مسؤولان کشور که احتمالا هدف ترویج حجاب اسلامی را دارند متوجه نیستند که این کار نه تنها هدف آنها را محقق نمی کند بلکه اثر تخریبی برای ارزشهای دینی در افکار عمومی دارد.

    کمترین پیام این تغییر آن است که حجاب یک ظاهرسازی فرمایشی و رسمی است نه یک اعتقاد و سبک زندگی، و آن وقت به کسانی که خارج از کشور حجاب را رعایت نمی کنند هیچ ایرادی نمی توان گرفت!

    اصلا در آن صورت آقایان رد صلاحیت خانم مینو خالقی را چه گونه توجیه خواهند کرد؟ وضعیت بلاتکلیف ما در انتشار عکس مرحوم مریم میرزاخانی یا موضوع خانم نامداری و … ناشی از همین سیاست هاست!

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.