شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ممکن است چند نفر از وزرا پیشنهادی موفق به کسب اعتماد مجلس نشوند
    19 مرداد 1396 - 23:02
    شناسه : 75510
    0

    نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی گفت: ممکن است چند نفر از وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم موفق به کسب اعتماد نمایندگان مجلس نشوند. دکتر ذبیح الله نیکفر در رابطه با حواشی عکس سلفی نمایندگان مجلس با موگیرینی در گفت و گو با «بامردم» اظهار داشت: این اقدام جالب نبود، ما وقتی برخی […]

    پ
    پ

    نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی گفت: ممکن است چند نفر از وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم موفق به کسب اعتماد نمایندگان مجلس نشوند.

    نیکفر نماینده لاهیجان 1 - ممکن است چند نفر از وزرا پیشنهادی موفق به کسب اعتماد مجلس نشوند - اعتماد

    دکتر ذبیح الله نیکفر در رابطه با حواشی عکس سلفی نمایندگان مجلس با موگیرینی در گفت و گو با «بامردم» اظهار داشت: این اقدام جالب نبود، ما وقتی برخی کارها را انجام می دهیم، بعضی از ارزش های ما را زیر سوال می برد.

    وی افزود: این که که عکس آقای رحیمی نماینده تهران در زمان دفاع مقدس را در کنار این عکس سلفی قرار دادند جالب نبود و البته سلفی گرفتن نمایندگان نیز مورد انتقاد است، ما باید ارزش های دفاع مقدس را حفظ کنیم و این نکته که ما این تصاویر را کنار هم بگذاریم و اینطور القا کنیم که از آنجا به اینجا رسیده ایم معناهای دیگری نیز برای دنیا خواهد داشت.

    نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در رابطه با وضعیت بررسی کابینه پیشنهادی دولت دوازدهم، خاطرنشان کرد: سه شنبه هفته آینده این موضوع در مجلس مطرح خواهد شد و مجلس بررسی کابینه پیشنهادی دولت دوازدهم را بررسی خواهد کرد، ممکن است چند نفر از وزرا موفق به کسب اعتماد نمایندگان مجلس نشوند.

    خبرنگار: ابوالفضل شکری

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.