×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

کیوان محمدی ظهر دیروز در همایش تجلیل از مدیران اصحاب رسانه بابیان اینکه در جامعه ما آن‌گونه که باید به فرهنگ احترام گذاشته نمی‌شود اظهار کرد: باید پیش‌ازاین به سیستم آموزش‌وپرورش توجه کنیم.

گزارش تصویری کمیته برنامه ریزی شهرستان املش 6 - نباید کسی به خاطر اندیشه و قلمش توقیف شود | آرزوی ما این است که پای هیچ خبرنگاری به دادگاه کشیده نشود - اندیشه

وی بابیان اینکه جامعه توسعه‌یافته ابتدا باید به معلمان توجه کند گفت: وقتی فرهنگیان یک جامعه دچار مشکلات جدید هستند لایه‌های بعد از این‌ها نیز نمی‌توانند قوی باشند چراکه بنا قوی گذاشته نمی‌شود.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان گیلان با اشاره بر اینکه تمام طیف‌های فرهنگی باید به‌طور ویژه موردتوجه باشند افزود: اگر اخلاق نباشد برنامه‌ریزی غیرممکن خواهد بود، ما به دنبال پیدا کردن مصادیق هستیم.

محمدی رسانه سالم را رسانه‌ای بی‌طرف دانست و گفت: فرهنگ اساس و بنای همه‌چیز است، دید اسلام دید فرهنگی است، اساس اقتصاد مسلمان نیست بلکه فرهنگ است! دزدی‌ها به دلیل نبود فرهنگ است.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان گیلان خطاب به خبرنگاران گفت: ما جزء نخستین شهرهایی هستیم که روزنامه در آن پا گرفته است، باید کاری کنیم که چهل سال ماندگار باشد، باید جوانان را با این فرهنگ خود آشنا کنیم.

وی بابیان اینکه ما سالی ۵۰ میلیارد برای محیط‌زیست هزینه می‌کنیم گفت: زمانی که مسئولین می‌خواهند برای کار فرهنگی هزینه کنند دست‌ودلشان می‌لرزد، اما تا فرهنگ اصلاح نشود مملکت آباد نخواهد شد.

محمدی بابیان اینکه سازمان برنامه بودجه گیلان مانند دیگر استان‌ها نیست گفت: سال قبل در رابطه با بیمه خبرنگاری صحبت شد و خود خبرنگاران باید در این زمینه پیگیر باشند تا مشکلات بیمه‌ای آن‌ها حل شود.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان گیلان با اشاره بر اینکه ریز مشکلات خبرنگاران باید از سوی روسا به گوش سازمان برنامه بودجه بر سد مطرح کرد: آرمان ما این است که در جامعه ما پای هیچ خبرنگاری به دادگاه کشیده نشود، نباید کسی به خاطر اندیشه و قلمش توقیف شود.

وی بابیان اینکه یک سری شرکتی‌ها توسط بخش خصوصی اقدام به استخدام می‌کنند گفت: استخدام به معنای حرفه‌ای در استان غیرممکن است، دو مورد نیز به دلیل خواست مدیران ارشد استان بوده است که آن‌هم به‌صورت قراردادی انجام شد.

محمدی با تأکید بر اینکه نمی‌شود نسبت به بیکاری مردم بی‌تفاوت بود مطرح کرد: ما نباید برای فرصتی که برای مردم ایجاد می‌کنیم بترسیم، در توان من و سازمان برنامه بودجه نیست که به بحث اشتغال بپردازد.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان گیلان گفت: رسانه‌های ما باید بدانند چگونه یک حرف را بزنند تا اتهامی زده نشود، خبرنگاران وظیفه‌دارند اخبار را درست ارائه کنند.

وی در خصوص مسائل زیست‌محیطی گفت: ماجرای سنبل آبی با وضعیتی رقت‌بار جمع‌آوری شد، ما دستگاهی را وارد کردیم که اکنون در گمرک انزلی است، امیدواریم با دستگاه‌های جدید کمترین خسارت به محیط‌زیست وارد شود.

محمدی در خصوص پروژه‌های مهم استان خطاب به خبرنگاران گفت: خبرنگاران باید شخصاً پروژه‌ها را پیگیری کنند، رسانه‌ها باید در این زمینه کمک کنند.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان گیلان با اشاره به تعدد خبرنگاران جوان گفت: نسل جوان بسیار واقع‌نگرتر هستند و تجزیه‌وتحلیل‌هایشان واقعی‌تر است، ما دست‌بوس اهالی قلم هستیم که اتفاقات مثبت جامعه بسته به دست‌های آن‌هاست اما آن‌ها باید مراقب باشند که چه چیزی می‌نویسند قطعاً دستی که در جهت منافع مردم بنویسد قابل‌تقدیر است.

وی بابیان اینکه رسانه باید نقش آینه داشته باشد گفت: خبرنگاران باید نقاط ضعف دستگاه‌ها را بگویند و از آن‌ها صادقانه انتقاد کنند تا بتوانند این نقاط ضعف را رفع کنند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.