چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فرماندار رودبار: تاکنون هیچگونه خسارات جانی و مالی گزارش نشده است
    20 مرداد 1396 - 14:09
    شناسه : 75702
    0

    فرماندار شهرستان رودبار گفت: همزمان با اعلام گزارش وقوع سیل در روستای دفراز بخش رحمت آباد و بلوکات، نیروهای امدادی و خدماتی در منطقه حضور یافتند و تاکنون هیچگونه خسارات مالی و جانی گزارش نشده است.   اسماعیل میرغضنفری، فرماندار شهرستان رودبار در گفت‌وگو با ایسنا منطقه گیلان، در خصوص وقوع سیل در شهرستان رودبار […]

    پ
    پ

    فرماندار شهرستان رودبار گفت: همزمان با اعلام گزارش وقوع سیل در روستای دفراز بخش رحمت آباد و بلوکات، نیروهای امدادی و خدماتی در منطقه حضور یافتند و تاکنون هیچگونه خسارات مالی و جانی گزارش نشده است.

    - فرماندار رودبار: تاکنون هیچگونه خسارات جانی و مالی گزارش نشده است - بلوکات

     

    اسماعیل میرغضنفری، فرماندار شهرستان رودبار در گفت‌وگو با ایسنا منطقه گیلان، در خصوص وقوع سیل در شهرستان رودبار اظهار کرد: با آغاز بارش شدید باران از شب گذشته تمام نیروهای امداد، راهداری و فرمانداری در حال آماده باش در منطقه حضور داشتند.

    وی افزود: همزمان با اعلام گزارش وقوع سیل در روستای دفراز بخش رحمت آباد و بلوکات، نیروهای امدادی و خدماتی در منطقه حضور یافتند و تاکنون هیچگونه خسارات مالی و جانی گزارش نشده است.

    فرماندار شهرستان رودبار با اشاره به آبگرفتگی جزیی چند خانه، گفت: خوشبختانه هیچ راه و جاده روستایی مسدود نشده است و تردد به صورت عادی جریان دارد.

    میرغضنفری با اشاره به برگزاری مراسم آیینی علم واچینی در شاه شهیدان، تصریح کرد: مسافران محترم مطمئن باشند که هیچگونه مشکلی در هیچ یک از مسیرهای منتهی به شاه شهیدان در شهرستان رودبار وجود ندارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.