×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

حجت الاسلام کاظم حافظ

امام جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: برخورد قاطعانه با مجرمان و تقویت ارتباطات مردمی از جمله وظایف مهم و حیاتی قوه قضائیه است.

به گزارش بامردم، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان آستارا با تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه بیان کرد: گسترش عدل و عدالت ، مبارزه با هرگونه فساد مالی و نظارت جدی بر نهادهای قضایی ، سرعت و دقت در رسیدگی به پرونده ها و گسترش و تقویت ارتباطات مردمی از جمله خواسته های مهم ملت از قوه قضائیه است.
وی با ابراز تاسف از خارج شدن عربستان از لیست سیاه ناقضان حقوق کودکان توسط سازمان ملل، افزود: کشتار هفت هزار نفری در یمن ، به بار آوردن فاجعه منا و جنایات سنگین در کشورهای بحرین ، عراق و سوریه از جمله اقدامات وحشیانه دولت عربستان و رژیم آل سعود علیه مسلمین جهان است.
خطیب جمعه آستارا به دیدار مسئولان نظام با مقام معظم رهبری اشاره و اظهار کرد: بنا به تاکیدات رهبر انقلاب مسئولان بایستی انگیزه خدمات رسانی خود را به مردم افزایش دهند و هر کس این انگیزه را ندارد نبایستی در راس مسئولیت قرار بگیرد.
وی شناخت طراحی و توطئه دشمنان را از دیگر وظایف مسئولان برشمرد و گفت: از توانمندی های جوانان انقلابی نباید غفلت کرد چرا که این جوانان هیچ وقت به نظام و آرمان های نابش خیانت نمی کنند.
وی با بیان اینکه تا زمانی که ما پایبند به ارزش های خودمان هستیم دشمنی آمریکا نیز با ما ادامه خواهد داشت ، گفت: ما در قضیه برجام پایبندی خودمان را به عهد و پیمان منعقد شده ثابت کرده ایم ولی متاسفانه از سوی مقابل این پایبندی را شاهد نیستیم.
امام جمعه آستارا با اشاره به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی از جمله نهادهای تاثیرگذاری است که به دستور امام خمینی (ره ) تاسیس شد.
وی تبلیغ برای دین مبین اسلام را در همه دوره ها جزو ضروریات عنوان کرد.

ایرنا

انتهای خبر/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.