شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41375 تعداد نوشته های امروز : 10 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فروش نفت به ملوان شکست خورد
    28 خرداد 1395 - 17:03
    شناسه : 7580
    0

    با نامه رسمی رئیس فدراسیون فوتبال به مسئولان باشگاه نفت تهران و اعضای کمیته واگذاری این باشگاه پروسه فروش امتیاز این باشگاه به باشگاه ملوان با شکست مواجه شد. به گزارش بامردم، در حالی که اعضای کمیته واگذاری باشگاه نفت تهران توقف واگذاری امتیاز این باشگاه به ملوان را دریافت نکردن نامه‌ای رسمی از فدراسیون […]

    پ
    پ

    با نامه رسمی رئیس فدراسیون فوتبال به مسئولان باشگاه نفت تهران و اعضای کمیته واگذاری این باشگاه پروسه فروش امتیاز این باشگاه به باشگاه ملوان با شکست مواجه شد.

    به گزارش بامردم، در حالی که اعضای کمیته واگذاری باشگاه نفت تهران توقف واگذاری امتیاز این باشگاه به ملوان را دریافت نکردن نامه‌ای رسمی از فدراسیون فوتبال اعلام کرده و معتقدند مطرح شدن مخالفت مسئولان فدراسیون فوتبال از طریق رسانه‌ها از نظر حقوقی برای آنها ملاک نیست، روز چهارشنبه،مهدی تاج در نامه‌ای رسمی به باشگاه نفت بر غیر قانونی بودن مزایده نخست واگذاری امتیاز این باشگاه تأکید و مخالفت خود را با انتقال امتیاز این باشگاه به خارج از استان تهران اعلام کرد. نسخه‌ای از این نامه در اختیار اعضای کمیته واگذاری قرار گرفته است.

    با این شرایط و پس از اعلام هیئت فوتبال استان تهران و اعلام رسمی فدراسیون فوتبال به مسئولان باشگاه نفت و اعضای کمیته واگذاری پروژه فروش امتیاز باشگاه نفت به ملوان فعلاً با شکست مواجه شده است. این درحالی است که تا پیش از اعلام رسمی، برخی کارشناسان گمانه‌زنی کرده بودند که صحبت‌های تاج و مسئولان فدراسیون فوتبال فقط در حد مانور رسانه‌ای بوده و تاج در برابر فشارهای سیاسی نمی‌تواند مقاومت کند و فدراسیون به طور رسمی و قانونی مخالفت خود را با این انتقال اعلام نخواهد کرد.

    1395032811021541579370710 - فروش نفت به ملوان شکست خورد - فروش نفت به ملوان شکست خورد

    تسنیم

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.