شنبه, 6 مرداد 1403 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
خسارات ۱۰۰ میلیارد ریالی سیل در سه شهرستان گیلان
21 مرداد 1396 ساعت: 10:43
شناسه : 75854
3

خسارات سیل در ۳ شهرستان گیلان برآورد اولیه شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری امروز از عادی شدن شرایط در شهرستان های فومن، شفت و رودبار بعد از سیل دیروز خبر داد. حجت شعبانپور گفت: خسارات سیلاب بامداد جمعه، در این ۳ شهرستان بیش از ۱۰۰میلیارد ریال برآورد شد. وی […]

پ
پ

خسارات سیل در ۳ شهرستان گیلان برآورد اولیه شد.

سیل فومن و شفت - خسارات ۱۰۰ میلیارد ریالی سیل در سه شهرستان گیلان - خسارت
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری امروز از عادی شدن شرایط در شهرستان های فومن، شفت و رودبار بعد از سیل دیروز خبر داد.
حجت شعبانپور گفت: خسارات سیلاب بامداد جمعه، در این ۳ شهرستان بیش از ۱۰۰میلیارد ریال برآورد شد.
وی با بیان اینکه در این حادثه، کسی جان خود را از دست نداد افزود: در سیل دیروز به تاسیسات زیربنایی روستایی به ویژه در بخش آب و فاضلاب، ۳۰ سردهنه کشاورزی، شالیزارها، یک پل بزرگ، راه های روستایی خسارت وارد و تعدادی از خانه های روستایی هم دچار آب گرفتگی شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان افزود: تاکنون از تلفات دام در سیل در شهرستان های شفت، فومن و رودبار در این مناطق گزارشی دریافت نشده است.
بر اساس اعلام هواشناسی گیلان بامداد جمعه در مرحله اول ۹۸ میلیمتر باران در حدود ۴ ساعت و در مرحله دوم هم ۳۶ میلیمتر در کمتر از ۱۰ دقیقه بارید که منجر به وقوع سیلاب شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.