جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آموزش و پرورش از وزارت خانه هایی است که مشکلات اقتصادی فراوانی دارد / ارتقاء معیشت فرهنگیان را در دستور کار داریم
    28 خرداد 1395 - 19:20
    شناسه : 7586
    0

    مسایل و مشکلات مربوط به آموزش و پرورش گیلان در نشست مجمع نمایندگان و معاونان اداره کل آموزش و پرورش گیلان مطرح شد به گزارش بامردم، نشست مجمع نمایندگان گیلان و شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد. مهدی حاجتی مدیر کل آموزش […]

    پ
    پ

     نشست مجمع نمایندگان و معاونان آموزش و پرورش گیلان

    مسایل و مشکلات مربوط به آموزش و پرورش گیلان در نشست مجمع نمایندگان و معاونان اداره کل آموزش و پرورش گیلان مطرح شد

    به گزارش بامردم، نشست مجمع نمایندگان گیلان و شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

    مهدی حاجتی مدیر کل آموزش و پرورش گیلان در حاشیه این دیدار  اظهار کرد: فرصتی فراهم شد تا از دیدگاه نمایندگان استان بهره مند شویم.

    وی ادامه داد: این جلسه برای ایجاد تعاملات بیشتر برگزار شد تا گام های اساسی به منظور حل مشکلات حوزه فرهنگی معلمان، دانش اموزان و خانواده ها برداشته شود.

     جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس نیز در حاشیه این دیدار گفت: سرمایه های انسانی به صورت زیر ساختی در آموزش و پرورش شکل می گیرد

    وی با بیان اینکه باید اهتمام مجلس و قوه مجریه حل مشکلات آموزش و پرورش باشد، گفت: سال گذشته با طرح رتبه بندی تا حدودی توانستیم این موضوع را پوشش بدیم.

    نماینده مردم رشت در مجلس، ادامه داد: در سال جاری امیدارم بتوانیم وضعیت معیشت فرهنگیان را ارتقا بدهیم و از این وضعیت نابسمان خارج کنیم و در آینده نزدیک شاهد وضعیت سخت افزاری آموزش و پرورش که شامل ساختمان ها و هوشمندسازی می شود باشیم.

    مهرداد لاهوتی دبیر مجمع نمایندگان گیلان نیزبیان کرد: آموزش و پرورش از وزارت خانه هایی است که مشکلات اقتصادی فراوانی دارد.

    وی ادامه داد: در مجلس در سال های اخیر به آموزش و پرورش نگاه ویژه ای داشتیم و توانستیم در بودجه سال ۹۵، پنج هزار میلیارد تومان به عدد ۲۵ هزار میلیارد سال گذشته اضافه کنیم.

    دبیر مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به گزارش مدیر کل آموزش و پرورش گیلان، گفت: یکی از مطالبات حق سنوات بازنشستگان است و هزینه های سرانه های آموزشی آن  ها کم است که باید تلاش بیشتری شود.

    لاهوتی با بیان اینکه در خصوصی تبدیل به احسن کردن مدارس هم تصمیمات خوبی اتخاذ شد، گفت: در این باره کارگروهی ایجاد می شود و به مجمع اعلام می شود تا از طریق وزارت خانه و سازمان مدیریت برنامه ریزی و کمیته برنامه ریزی استان بتوانیم کمک کنیم تا آموزش و پرورش با آرامش بیشتری به امر تعلیم و تربیت بپردازد.

    کاسپین

    انتهای خبر/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.