پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41356 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آتش سوزی دوباب مغازه در بازار رشت
    21 مرداد 1396 - 11:41
    شناسه : 75917
    0

    آتش سوزی در بازار رشت، خیابان بحرالعلوم میدان کوچک در ساعت ۸:۳۰ دقیقه به مرکز ستاد فرماندهی اطلاع داده شد. به گزارش خبرنگار تحریریه خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، ۵۷ آتش نشان بهمراه ۱۵ دستگاه خودروی اطفایی از ۶ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند. بابک رمضانی رییس سازمان آتش […]

    پ
    پ

    آتش سوزی در بازار رشت، خیابان بحرالعلوم میدان کوچک در ساعت ۸:۳۰ دقیقه به مرکز ستاد فرماندهی اطلاع داده شد.

    12356 - آتش سوزی دوباب مغازه در بازار رشت - آتش سوزی

    به گزارش خبرنگار تحریریه خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، ۵۷ آتش نشان بهمراه ۱۵ دستگاه خودروی اطفایی از ۶ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

    بابک رمضانی رییس سازمان آتش نشانی با اشاره به مسیر ها و کوچه های تنگ و باریک منتهی به محل حادثه افزود: آتش از داخل و پشت بام دوباب مغازه به هم متصل مشاهده می شد.

    وی با اشاره به بسته بودن درب های مکان آتش گرفته، ادامه داد: گروهی از آتش نشانان با برش کرکره مغازه از داخل و دو گروه دیگر از دو سمت نسبت به مهار و اطفای آتش اقدام کردند.

    رمضانی به شدت شعله های آتش و همجواری با خانه و مغازه هایی با بافت سنتی و سفالین اشاره داشت و افزود: خوشبختانه گروههای اطفایی از چند طرف نسبت به پیشگیری از گسترش و سرایت آتش اقدام کردند.

    وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است ادامه داد: در این حادثه یکی از آتش نشانان تیم پیشرو از ناحیه پهلو دچار آسیب دیدگی شد که هم اکنون تحت درمان است.

     

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.