شنبه, 22 اردیبهشت 1403 Saturday, 11 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41641 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2382×
کشف هزار لیتر سوخت قاچاق در املش
  • 21 مرداد 1396 ساعت: 16:15
  • شناسه : 75932
    1

    فرمانده شهرستان املش از کشف هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.   به گزارش «بامردم»، سرهنگ احمد وکیل صادقی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل و توزیع سوخت قاچاق در سطح شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار […]

    پ
    پ

    فرمانده شهرستان املش از کشف هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

     

    به گزارش «بامردم»، سرهنگ احمد وکیل صادقی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل و توزیع سوخت قاچاق در سطح شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

    این مقام انتظامی افزود: ماموران انتظامی املش حین گشت زنی به یک دستگاه وانت تویوتا مشکوک شده و دستور توقف این خودرو را صادر کردند.

    وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، هزار لیتر سوخت فاقد مجوز کشف و ضبط شد، تصریح کرد: ارزش مالی کالای کشف شده 10 میلیون ریال برآورد شده است.

    سرهنگ صادقی با اشاره به اینکه متهم 44 ساله قصد خارج کردن سوخت از املش به روستاهای همجوار را داشته، خاطرنشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.