شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41462 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آزادراه رشت ـ قزوین به‌زودی بازگشایی می‌شود
    29 خرداد 1395 - 12:48
    شناسه : 7617
    0

    به گزارش  بامردم به نقل از فارس، عبدالهاشم حسن‌نیا پیش از ظهر امروز در جریان باید از آزادراه «رشت ـ قزوین» در محدوده رانشی رستم‌آباد به رودبار که مسدود است اظهار کرد: به‌کارگیری دستگاه‌های جدید راه‌سازی، حفاری و بهره‌گیری از تکنولوژی «جت گروتینگ» در تثبیت زمین و خاک تأثیرگذار است. وی، استفاده از روش‌های جدید را […]

    پ
    پ

    به گزارش  بامردم به نقل از فارس، عبدالهاشم حسن‌نیا پیش از ظهر امروز در جریان باید از آزادراه «رشت ـ قزوین» در محدوده رانشی رستم‌آباد به رودبار که مسدود است اظهار کرد: به‌کارگیری دستگاه‌های جدید راه‌سازی، حفاری و بهره‌گیری از تکنولوژی «جت گروتینگ» در تثبیت زمین و خاک تأثیرگذار است.

    وی، استفاده از روش‌های جدید را در زمین‌های رانشی عنوان کرد و افزود: با تلاش همکاران و پیمانکار پروژه محور «رستم‌آباد ـ رودبار» در آزادراه «رشت ـ قزوین» به‌زودی بازگشایی می‌شود.

    حسن‌نیا در ادامه به بازدید از محور «سنگر ـ رشت» اشاره کرد و یادآور شد: در محور مذکور تثبیت آسفالت به روش گرم در حال انجام است.

    *تزریق سیمان در عمق 14 متری منطقه رانشی رودبار

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.