سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41328 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کشف یکصد کیلوگرم گوشت قرمز فاسد در رشت
    29 خرداد 1395 - 16:35
    شناسه : 7636
    1

    فرمانده نیروی انتظامی رشت، از کشف یکصد کیلوگرم گوشت گاوی فاسد از یک منزل مسکونی در این شهرستان خبر داد. بامردم: به گزارش عصر شنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، سرهنگ رحیم شعبانی گفت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی اینکه فردی اقدام به توزیع و نگهداری گوشت های فاسد و غیر […]

    پ
    پ

    گوشت

    فرمانده نیروی انتظامی رشت، از کشف یکصد کیلوگرم گوشت گاوی فاسد از یک منزل مسکونی در این شهرستان خبر داد.

    بامردم: به گزارش عصر شنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، سرهنگ رحیم شعبانی گفت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی اینکه فردی اقدام به توزیع و نگهداری گوشت های فاسد و غیر بهداشتی در یک منزل مسکونی می کند، موضوع بلافاصله در دستور کار پلیس قرار گرفت.
    وی به حساسیت موضوع و اهمیت بررسی دقیق آن اشاره کرد و گفت: با هماهنگی مرجع قضائی تیم ویژه ای از ماموران کلانتری ۲۲ شهرستان مسئول پیگیری این موضوع شدند.
    سرهنگ شعبانی با بیان اینکه ماموران انتظامی با تحقیقات نامحسوس این منزل مسکونی را کشف کردند، بیان داشت: صاحب ۵۰ ساله این منزل مسکونی دستگیر و از این مکان یکصد کیلوگرم گوشت گاوی فاسد و غیرمجاز فاقد مهر نظارت دامپزشکی کشف شد.
    فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه دارد، به شهروندان توصیه کرد در صورت برخورد و یا مشاهده هر گونه کالا یا مواد پروتئینی فاسد و آلوده، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ یا دستگاه های متولی امر اطلاع دهند.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.